Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNieuwe speler in de kweekwereld

Nieuwe speler in de kweekwereld

2 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Stiekem moest ik hier wel een beetje om lachen, toen ik ontdekte wat er op de website van Ikea staat:

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/categories/departments/indoor_gardening/

ik hoop dat de moderators een oogje kunnen dichtknijpen wat betreft forumregel nummer 1 hier :tearsofjoy:

Maar even zonder gekheid. Wat zal zo'n kweekkastje van Ikea doen met je wietplant? Zal het een betere oogst opleveren?

T
Tommie_KLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ha, wat een leuk ding! Hydroculturen bij de mensen thuis, cool.

Hydroponics is prima voor je mary jane. Die zestien uur 100 μmol/m²/s kan heul geen kwaad, dat is ongeveer de sterkte van zonlicht. En het ziet er behoorlijk kek uit natuurlijk.

Dat gezegd hebbende lijkt het me handiger je centen in bijv. https://www.amazon.com/Agrobrite-4-Tube ... eethome-20 te investeren, want kleine kindjes worden groot en het gaat al snel niet meer passen...
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat is waar, maar het staat zo leuk in je woonkamer :grin: Misschien kun je de plankjes verplaatsen? Als ik me de volgende keer weer loop te ergeren in de Ikea, ga ik wel even langs deze bakjes. Kijken wat het is :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."