#1
Stiekem moest ik hier wel een beetje om lachen, toen ik ontdekte wat er op de website van Ikea staat:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/categories/departments/indoor_gardening/
ik hoop dat de moderators een oogje kunnen dichtknijpen wat betreft forumregel nummer 1 hier![:tearsofjoy:]()
Maar even zonder gekheid. Wat zal zo'n kweekkastje van Ikea doen met je wietplant? Zal het een betere oogst opleveren?
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/categories/departments/indoor_gardening/
ik hoop dat de moderators een oogje kunnen dichtknijpen wat betreft forumregel nummer 1 hier
Maar even zonder gekheid. Wat zal zo'n kweekkastje van Ikea doen met je wietplant? Zal het een betere oogst opleveren?