Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1 wietplant bij raam?

1 wietplant bij raam?

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
Dagoth UrLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ai ja dus ik heb een wiet plant maar deze plant staat voor mijn raam en mijn raam is wel langs een weg waar veel verkeer is, en ik woon in een wijk waar er wel vaak shit gebeurt dus politie rijdt met redelijke regelmaat langs. Het zit ook op de eerste verdieping, dus je kan opzich vanaf de weg wel een beetje naar binnen kijken, maar niet heel goed.

Ik weet hoe het beleid werkt, dat het eigenlijk verboden is en dat er onder de 5 planten geen strafrechtelijke vervolging volgt, maar dat ze het alleen innemen en de zaak seponeren. Maar ja ik woon wel thuis met m'n ouders broertjes etc en die zouden dat niet zo grappig vinden lijkt mij lol. Dus de vraag is, het is maar 1 plant, en ik ga niet zoveel kunnen harvesten ervan waarschijnlijk (is mijn eerste plant) dus denken jullie dat de politie hier iets aan zou doen als ze het bijv. zagen als ze langsrijden? Het is niet zo heel makkelijk te zien, vooral als de zon schijnt.

(als dit soort topics niet oke zijn dan my bad lol ik wou alleen misschien iets leren van ervaringen van anderen)
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Maak een hoge schutting klein is vast afdoende en je bent safe door een stukje houd.

Kijk wel goed uit door/om observeren , blijf oplettend. Verder weet k er 0 van
.
Succes!
Q
QuinnLid
01-01-2024, 00:00
#3
nee denk dat meestel agenten niet eens in een 1 2 3 look zouden zien dat het een wiet plant is. maar je kan altijd iets naar achter plaatsen bij het raam ofzo. maybe gordijntje beetje dicht. welke popo kijkt nou toevallig bij iemand binnen ziet een plant denkt holy sht dat is een wiet plant. dan moeten het wel next lvl cops zijn these days
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Quinn zei:
nee denk dat meestel agenten niet eens in een 1 2 3 look zouden zien dat het een wiet plant is. maar je kan altijd iets naar achter plaatsen bij het raam ofzo. maybe gordijntje beetje dicht. welke popo kijkt nou toevallig bij iemand binnen ziet een plant denkt holy sht dat is een wiet plant. dan moeten het wel next lvl cops zijn these days
Klik om te vergroten...
Inderdaad maar zo groeien de grondinvesterting en creatieve ingenieurs. Laat je fantasie maar lopen.
P
PepperoniLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tijdloos zei:
Inderdaad maar zo groeien de grondinvesterting en creatieve ingenieurs. Laat je fantasie maar lopen.
Klik om te vergroten...

mijn fantasie is erbij gaan liggen:stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."