#1
Hoi iedereen ik ben nieuw op het forum iedereen een late nieuwjaarwensen alvast.
Ik heb geen ervaring bij paddo.s kweken.
Ik heb 2 kweeksetjes gekocht Mexican en Columbian 250 cc. Maar na 13 dagen nu zie ik nog niet veel verandering.
Ik heb de bakjes vol water een uur laten weken (ik weet dat de meeste het 24 uur doen, maar ik heb de handleiding gevolgd)
Nadien water afgieten. Laag water in de zak( met luchtcirculatiestroken) en daar het bakje in.
Staat op aparte kamer die ik rond 16 a 17 graden hou plus een 5 watt paddo warmtematje.
Ze Staan in indirect zo licht. Ik lucht elke dag de kamer 1 keer. Open de zakjes1 keer en wapper dan plus sproei dan water.
Ook gebruik ik haarnetje en mondmasker en was handen met dettolzeep.
Lijkt me optimale omstandigeden. Maar er is alleen wat wit op de bodem
Ik heb geen ervaring bij paddo.s kweken.
Ik heb 2 kweeksetjes gekocht Mexican en Columbian 250 cc. Maar na 13 dagen nu zie ik nog niet veel verandering.
Ik heb de bakjes vol water een uur laten weken (ik weet dat de meeste het 24 uur doen, maar ik heb de handleiding gevolgd)
Nadien water afgieten. Laag water in de zak( met luchtcirculatiestroken) en daar het bakje in.
Staat op aparte kamer die ik rond 16 a 17 graden hou plus een 5 watt paddo warmtematje.
Ze Staan in indirect zo licht. Ik lucht elke dag de kamer 1 keer. Open de zakjes1 keer en wapper dan plus sproei dan water.
Ook gebruik ik haarnetje en mondmasker en was handen met dettolzeep.
Lijkt me optimale omstandigeden. Maar er is alleen wat wit op de bodem