Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsReady2grow kweekset na 2 weken geen pins? (foto.'s)

Ready2grow kweekset na 2 weken geen pins? (foto.'s)

3 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
R
Reptile88Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi iedereen ik ben nieuw op het forum iedereen een late nieuwjaarwensen alvast.

Ik heb geen ervaring bij paddo.s kweken.

Ik heb 2 kweeksetjes gekocht Mexican en Columbian 250 cc. Maar na 13 dagen nu zie ik nog niet veel verandering.

Ik heb de bakjes vol water een uur laten weken (ik weet dat de meeste het 24 uur doen, maar ik heb de handleiding gevolgd)

Nadien water afgieten. Laag water in de zak( met luchtcirculatiestroken) en daar het bakje in.

Staat op aparte kamer die ik rond 16 a 17 graden hou plus een 5 watt paddo warmtematje.

Ze Staan in indirect zo licht. Ik lucht elke dag de kamer 1 keer. Open de zakjes1 keer en wapper dan plus sproei dan water.

Ook gebruik ik haarnetje en mondmasker en was handen met dettolzeep.
Lijkt me optimale omstandigeden. Maar er is alleen wat wit op de bodem

8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Das wel heel koud, dat ga je met een warmtematje (waar de growkit overigens niet direct op mag staan) niet compenseren lijkt me. En dat zal enorm vertragen of er zelfs voor zorgen dat er niks opkomt.
R
Reptile88Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Er is bij de columbiaanse wat leven gekomen. Komt miss wel goed.

@acht.zes mag ik die kits met de zak niet rechtstreeks op de 5watt matjes zetten dan? Waarom is dat dan? Want zo worden ze warmer zou ik redeneren.

Ik heb er na je bericht te lezen een stukje karton tussen gelegd.
r
robby86Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Hallo allemaal ik ben net begonnen met twee paddo growkit een is de Mexicaanse en een subtropische paddo pes amazonian paddo's als ik het wel goed schrijf zijn allebei een growkit Ik heb deze nu beiden tegelijkertijd gekocht maar na 3 weken weinig resultaten bij de subtropische pado Groeit er wel mycelium en bij de Mexicaanse zie ik een blauwe schimmel blauw groen Ik zal de foto proberen te uploaden Ik hoop dat jullie advies van mij hebben misschien doe ik iets verkeerd Dankjewel alvast de groen blouwe is de Mexicaanse de witte schimmel is de pes amazonian

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."