Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Haai! Ik heb via een goeie vriend wat hasj/THC olie substantie gehad, dit heb ik gehad omdat me vriend kanker heeft in stadium 4 en hij heeft totaal geen drugs ervaring (nog nooit gerookt en nog nooit aangeschoten geweest zelfs). Dit wil ik nu op mezelf gaan testen zodat ik een beetje weet wat de sterkte is, mocht het zover komen als hij te veel last gaat krijgen van bijwerkingen van de imuumtherapie of misschien wel chemo dat dit misschien wel verlichting kan gaan geven. Mijn vraag is wat is de beste manier van inname? Het is nu namelijk 1 dikke plakkaat."
"Ah jammer dat het om te roken is(voor hem dan). Want hij kan totaal niet tegen rook e.d ivm astma. Dus dan moet ik kijken voor een bong of een vaporizer. Ik rook wel, dus dan ga ik er straks 1 tje draaien om te testen qua sterkte. Ik ga sowieso nog ff jullie websites checken dan! Bedankt voor jullie reacties"