Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZijn mijn paddos nog goed?

Zijn mijn paddos nog goed?

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
O
OlderPsyErLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb ze ook wel eens 'te laat' geoogst waarbij de hoetjes ook helemaal open waren maar ze waren nog prima en gaven een fijne trip.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben geen specialist, maar ik heb zelf zonder probleem dit soort psilo's opgegeten. En die werkten ook prima. Er moet natuurlijk geen schimmel opzitten. Maar dit ziet er uit als oudere paddo's.
S
SjappiewappieLid
01-01-2024, 00:00
#3
שמש zei:
Ik ben geen specialist, maar ik heb zelf zonder probleem dit soort psilo's opgegeten. En die werkten ook prima. Er moet natuurlijk geen schimmel opzitten. Maar dit ziet er uit als oudere paddo's.
Klik om te vergroten...
Lol, zo lang er geen paddenstoelen op de paddenstoelen groeien is alles prima XD
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
Beetje te laat geoogst maar verder prima.

Als de hoed van de paddestoel openklapt dan laat 'ie sporen los. Die sporen gaan concurreren met je schimmeldraden (mycelium) in de voedingsbodem. Je ziet de bodem dan ook zwart worden en je krijgt dan bij de volgende flush minder opbrengst. Je ziet de sporen ook op de paddenstoelen zitten. Dat is verder niet erg.

Het juiste moment van oogsten bepalen kan soms een beetje lastig zijn. Je wil dat ze zo groot mogelijk worden, maar dan wil je wel net het openklappen van de hoed voor zijn.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het is wel zo dat vanaf het moment dat paddo's openklappen de psilocybine in de paddo afbreekt. Dus vanaf dat moment worden ze iets minder potent. Maar je zult er vast en zeker nog goed op kunnen trippen :yum:.
M
Morro420Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik had woensdag 28 augustus een kweekje mckenaii opgezet die ik vandaag zondag 15 september heb geoogst, maar ik weet niet of ze goed zijn ik heb ze namelijk een dag telaat geoogst, bijna alles staat open en ook op een hele rare manier. Kunnen jullie mij vertellen of ze nog goed zijn? Afbeelding hieronder.

Mvg

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."