Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVrouwelijk of Mannelijk wiet?

Vrouwelijk of Mannelijk wiet?

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
G
GjefianLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi,
Ik heb paar weken geleden voor het eerst drie wietplanten geplant. Voordat ik zelf echt wietzaadjes koop, probeerde ik eerst drie wiet zaadjes van een collega op het werk. Omdat ik niet het nodige ervaring heb van een wietplant, gaat mijn gevoel toch uit dat het mannelijke planten zijn (zie afbeelding). Maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen, dus vandaar deze topic :wink:
Z
ZonnetjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
https://www.growweedeasy.com/marijuana-boy-girl

P
PaddoKwekerLid
01-01-2024, 00:00
#3
het is in ieder geval geen vrouwtje
het is zo goed als zeker een hermafrodiet

Hermafrodiet Herkennen
De hermafrodiet komt in twee vormen. De eerste vorm heeft duidelijk twee verschillende geslachtsorganen in de bladoksels. Een groter bolletje (mannetje) en een kleiner bolletje met een haartje (vrouwtje). De andere vorm ontwikkelt in de bloeiperiode een “banaantje”. Dat is een soort binnenstebuiten gekeerd zaadbolletje dat niet hoeft te knappen om stuifmeel los te laten. Daardoor is een hermafrodiet een kei in het snel bevruchten van iedere vrouwelijke bloem in de omgeving.

G
GjefianLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dus ik heb er niks aan ? @PaddoKweker
P
PaddoKwekerLid
01-01-2024, 00:00
#5
in ieder geval niet om te gebruiken zoals je waarschijnlijk wou :coldsweat:
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Je zou van de vezels nog touw kunnen maken lol.
S
SudomaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik zeg meteen mannetje. Helaas.
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#8
8️⃣6️⃣ zei:
Je zou van de vezels nog touw kunnen maken lol.
Klik om te vergroten...
Kleren mee vlechten. Dan hoeven die arme kindjes in Bangladesh het niet te doen in die fabrieken vol met chemische rotzooi waar ze waarschijnlijk ook nog eens vroegtijdig aan sterven.
P
PaddoKwekerLid
01-01-2024, 00:00
#9
als je het nog een keertje wilt proberen koop dan (betaalbare) wietzaadjes
autoflower en vrouwelijk

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."