#1
Hallo,
Ik ben geen regelmatige gebruiker, maar ik ga voor het eerst een spacecake (of koekjes oid) maken deze week. Vandaag naar de coffeeshop geweest waar me aangeraden werd om gruis te halen ipv wiet. Echter kan ik niet echt een recept vinden waar gewerkt wordt met gruis en hoeveel gram ik nodig heb. Ik heb een gram sativa gruis gehaald, de edibles moeten voor drie personen zijn, allen geen regelmatige gebruikers. Iemand tips of aanwijzingen? Heb ik meer dan een gram nodig?
Alvast bedankt!![:)]()
Ik ben geen regelmatige gebruiker, maar ik ga voor het eerst een spacecake (of koekjes oid) maken deze week. Vandaag naar de coffeeshop geweest waar me aangeraden werd om gruis te halen ipv wiet. Echter kan ik niet echt een recept vinden waar gewerkt wordt met gruis en hoeveel gram ik nodig heb. Ik heb een gram sativa gruis gehaald, de edibles moeten voor drie personen zijn, allen geen regelmatige gebruikers. Iemand tips of aanwijzingen? Heb ik meer dan een gram nodig?
Alvast bedankt!