#1
Da's best pittig man.Dat was de reden dat ik het deed, uiteindelijk ben ik er mee gestopt omdat het voor mezelf te zwaar was, iedere keer weer alles oprakelen, paar moeilijke dagen met veel ´cravings´ tot gevolg.
Vol houden he! Hoe lang nu al af van de rotzooi?
En vind je deze site niet lastig, brengt dat geen verleiding?