#1
Dag mensen van het wonderlijke leven!
onverwachts kreeg ik een appje van een oude jeugd vriend: “jo gap moet je nog stekjes hebben?” Waarop ik zei is goed. Dus hierbij een foto van mijn stekjes, het soort is “Hollandse Hope” ik heb er nog nooit van gehoord maar t klinkt chique. Wel vaker gekweekt maar nooit op n balkonnetje.
onverwachts kreeg ik een appje van een oude jeugd vriend: “jo gap moet je nog stekjes hebben?” Waarop ik zei is goed. Dus hierbij een foto van mijn stekjes, het soort is “Hollandse Hope” ik heb er nog nooit van gehoord maar t klinkt chique. Wel vaker gekweekt maar nooit op n balkonnetje.