#1
Beste mensen,
Ik heb wat plantjes in de tuin, maar heb enige twijfel bij het onderscheiden van de mannelijke en vrouwelijke exemplaren. Graag wat assistentie of ik het bij het juiste end heb.
Ik heb wat plantjes in de tuin, maar heb enige twijfel bij het onderscheiden van de mannelijke en vrouwelijke exemplaren. Graag wat assistentie of ik het bij het juiste end heb.







