Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumskater?

kater?

7 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
b
boom.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
wil het zeker is doen! is enkel niet zo gemakkelijk te vinden denk ik...
b
boom.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
kan je gemakkelijk inslapen na ketamine-gebruik? en hoe zit het met de kater?
s
speedsieweepyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik kon wel gemakkelijk in slaap komen, 5 minuten en kwas weg :mrgreen: .
de volgende dag voelde ik me helemaal fit enzo, geen last van een kater gehad, ga je ut uitproberen dan ?? :sunglasses:
k
ketanestLid
01-01-2024, 00:00
#4
boom. zei:
kan je gemakkelijk inslapen na ketamine-gebruik? en hoe zit het met de kater?
Klik om te vergroten...

Ik kan vaak niet direkt in slaap komen na een ketamine trip, dan maalt alles nog lang na in mijn hoofd.
Geen last van een kater, de volgende ochtend helemaal fit.
Soms wat last van de plek waar ik het gespoten heb in mijn bovenbeen.
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik persoonlijk heb nooit last gehad van een kater. Beetje wazig natuurlijk de volgende ochtend maar neu niks onaangenaams ofzo :P
P
PsiloLid
01-01-2024, 00:00
#6
ketanest zei:
boom. zei:
kan je gemakkelijk inslapen na ketamine-gebruik? en hoe zit het met de kater?
Klik om te vergroten...

Ik kan vaak niet direkt in slaap komen na een ketamine trip, dan maalt alles nog lang na in mijn hoofd.
Geen last van een kater, de volgende ochtend helemaal fit.
Soms wat last van de plek waar ik het gespoten heb in mijn bovenbeen.
Klik om te vergroten...
'


Even en beetje off topic: waar spuit jij altijd precies? Bil, boven- onder-been?
k
ketanestLid
01-01-2024, 00:00
#7
Psilo zei:
ketanest zei:
boom. zei:
kan je gemakkelijk inslapen na ketamine-gebruik? en hoe zit het met de kater?
Klik om te vergroten...

Ik kan vaak niet direkt in slaap komen na een ketamine trip, dan maalt alles nog lang na in mijn hoofd.
Geen last van een kater, de volgende ochtend helemaal fit.
Soms wat last van de plek waar ik het gespoten heb in mijn bovenbeen.
Klik om te vergroten...
'


Even en beetje off topic: waar spuit jij altijd precies? Bil, boven- onder-been?
Klik om te vergroten...

Ik spuit altijd in mijn bovenbenen, afwisselend linker, rechter, en links, rechts (bovenkant) van het been.

Op deze link is heel goed te zien hoe je IM moet injecteren.

http://www.spotinjections.com/index3.htm

Kies hier voor de TIGH link.
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als je een leuke trip hebt gehad blijf je er effe aan denken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."