Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgoeie info over Ketamine deel5:buddhism, quantum physics(en)

goeie info over Ketamine deel5:buddhism, quantum physics(en)

24 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
K
KETA- MOLE !!!Lid
01-01-2024, 00:00
#1
drommedaris@kiwi zei:
het is idd waar dat wij als menesen begrensd zijn in onze waarnemings capaciteiten......wat is realiteit? volgens de indianen is het zo dat zij als ritueel trippen .......dit is hun de realiteit .....hiermee bereiden zij zich voor op het hiernamaals ...ook als ze met vragen zitten die niemand voor hun kan beantwoorden raadplegen zij in dat geval moeder nature... :)
ik zelf heb gedachten kunnen lezen van mensen onder invloed van truffels
nu nuchter krijg ik nogsteeds ingevingen......
als je de wereld van acid en paddestoellen vergelijkt met de ervaringen van de ander zullen jullie op hetzelfde doelen maar in andere context....ieder zijn eigen belevingswereld.
Klik om te vergroten...

misschien moetten we voor deze discussie een nieuw topic openen als het topic er niet al is.
want het gaat hier niet over de werking van halucigenen/tripamine als paddo's, lsd e.d. maar ketamine wat een heele ander werking in de hersens heeft

als je de wereld van acid en paddestoellen vergelijkt met de ervaringen van de ander zullen jullie op hetzelfde doelen maar in andere context....ieder zijn eigen belevingswereld.
Klik om te vergroten...

of bedoel je met ervaringen van andere juist ketamine :grin:

vrede!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het interreseert toch geen flikkert wat er gebeurd. Disassociativiteit heeft als gevolg dát je gaat hallucineren.
Je gaat dingen zien die je onderbewuste fabriceert, maar die normaliter door je bewuste eruit gefilterd worden.

De werking is alleen anders. Net als paracetamol en morfine, twee compleet verschillende stoffen maar beiden pijnstillend.

Maar laten we voor realiteit gewoon de woordenboek definitie aanhouden, dat lijkt me veruit het gemakkelijkst?
Dan is realiteit dus datgene dat we allemaal tegelijkertijd ervaren. Ik zie een bus rijden en jij ziet hem ook.

Als jij denkt dat je met keta in de échte realiteit terechtkomt, dan heb je denk ik hulp nodig. Met genoeg keta in je lichaam kan je niet meer normaal functioneren. Het lijkt me wenselijk dat je dat in het dagelijks leven zoveel mogelijk wel doet. Waarom? Omdat je anders andere mensen lastig gaat vallen. Hoe? Door bijvoorbeeld niet meer in staat zijn te werken en anderen moeten jouw uitkering gaan betalen.
K
KETA- MOLE !!!Lid
01-01-2024, 00:00
#3
deadlock zei:
Het interreseert toch geen flikkert wat er gebeurd. Disassociativiteit heeft als gevolg dát je gaat hallucineren.
Je gaat dingen zien die je onderbewuste fabriceert, maar die normaliter door je bewuste eruit gefilterd worden.
Klik om te vergroten...

en wie zecht dan dat de dingen in je onderbewuste geen onderdeel zijn van de werkenlijkheid ? of ze nou door je bewuste gefilterd worden of niet.

deadlock zei:
Als jij denkt dat je met keta in de échte realiteit terechtkomt, dan heb je denk ik hulp nodig.
Klik om te vergroten...

whahah :wave: ik dnek helemaal niet dat de realiteid van keta de echte realiteid is. en dat heb ik ook nooit beweerd.

aleen zie je meer/andere deelen van de reliteit. omdat er niets gefilterd word.
K
KETA- MOLE !!!Lid
01-01-2024, 00:00
#4
De werking is alleen anders. Net als paracetamol en morfine, twee compleet verschillende stoffen maar beiden pijnstillend.
Klik om te vergroten...
dit is b.t.w. echt keihard appels met peeren

jij weet net zo goed als ik dat drugs wel een iets complexere werking hebben dan een pijnstiller
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#5
KETA- MOLE !!! zei:
De werking is alleen anders. Net als paracetamol en morfine, twee compleet verschillende stoffen maar beiden pijnstillend.
Klik om te vergroten...
dit is b.t.w. echt keihard appels met peeren

jij weet net zo goed als ik dat drugs wel een iets complexere werking hebben dan een pijnstiller
Klik om te vergroten...
Tot op zekere hoogte hebben ze dat absoluut niet. Het zijn slechts chemicaliën die transmitters beïnvloeden. Aanhechtingsplaatsen zijn alleen anders. Stuur Mephisto eens een mailtje. Die studeert medicijnen en kan je uit je hoofd en uit boeken véél meer vertellen.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."