hehe, daar heb ik wat aan. Moest ook haast wel, maarja altijd beter om even na te vragen he?
#2
ik meen ergens gelezen of gehoord te hebben dat het uitmaakt of je poeder of kristallen hebt als je een bommetje ervan maakt.
Mij leek het beetje vaag maar wil het toch even zeker weten, moet ik van mijn kristallen eerst poeder maken als ik bommetje ervan wil maken?
#3
nee.
#4
moetniet idd maar het word tocjh wel op genomen en poeder sneller volgens mij
#5
beetje offtopic maar toch.. ket bommetjes? nehh gewoon nakken man :P iez beter
#6
Zonde van je ket man. Snuiven is het effect echt vele malen hoger. Heb wel is halve gram in een bommetje weggeslikt voor een weddenschap :P En daarna een gram in een bommetje. Was wel een beetje vaag maar niet echt. Maargoed heb ook echt super dikke gewenning Snuif je een fucking gram weg ben je goed ketwaus. En anderen van een puntje al :/
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.