#1
hallo mede DF'ers ik heb een tijdje geleden ketamine gesnoven met een vriend en ik vond het een fascinerende ervaring, en zeker vatbaar voor nog een keer. toen de keta was uitgewerkt had ik echter wel een beetje hoofdpijn. niet dat ik mij daar heel veel zorgen om maak, maar ik vroeg me af of er andere mensen waren die ook soms hoofdpijn hebben na het gebruik van ketamine.

