#1
Ik heb twee zaken waar ik al langer mee zit.
Ten eerste een soort van allergie als ik K neem. We zitten natuurlijk midden in het hooikoorts-seizoen, maar ik krijg direct na het snuiven altijd allergie-aanvallen: tranen, jeukneus, lopende neus, enz.
Behoorlijk storend. Te meer, omdat het snuiten me natuurlijk weghaalt uit de mentale processen die een K-trip toch induceert.
Hebben anderen hier ook ervaring mee?
Ik neem nu geen antihistamines meer, en het zou natuurlijk stom (en potentieel gevaarlijk voor de gezondheid) zijn om speciaal voor de K-trip anti-hooikoortsmiddelen in te nemen.
De tweede vraag betreft tolerantie.
Ik ben een fervent genieter en meestal laat ik geruime tijd tussen de K-reizen, maar het komt natuurlijk sporadisch voor (tijdens een vakantie bijvoorbeeld) dat ik meerdere keren K tijdens de week gebruik.
Wat is de gewenning eigenlijk? Moet je dan significant meer nemen voor een soortgelijk effect?
Wat als je slechts maandelijks K neemt? Bestaat er dan ook gewenning?
Ten eerste een soort van allergie als ik K neem. We zitten natuurlijk midden in het hooikoorts-seizoen, maar ik krijg direct na het snuiven altijd allergie-aanvallen: tranen, jeukneus, lopende neus, enz.
Behoorlijk storend. Te meer, omdat het snuiten me natuurlijk weghaalt uit de mentale processen die een K-trip toch induceert.
Hebben anderen hier ook ervaring mee?
Ik neem nu geen antihistamines meer, en het zou natuurlijk stom (en potentieel gevaarlijk voor de gezondheid) zijn om speciaal voor de K-trip anti-hooikoortsmiddelen in te nemen.
De tweede vraag betreft tolerantie.
Ik ben een fervent genieter en meestal laat ik geruime tijd tussen de K-reizen, maar het komt natuurlijk sporadisch voor (tijdens een vakantie bijvoorbeeld) dat ik meerdere keren K tijdens de week gebruik.
Wat is de gewenning eigenlijk? Moet je dan significant meer nemen voor een soortgelijk effect?
Wat als je slechts maandelijks K neemt? Bestaat er dan ook gewenning?