Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoudbaarheidsdatum uitgekookte keta

Houdbaarheidsdatum uitgekookte keta

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
F
Finesse*Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Stel, ik heb hier medische keta liggen waarop staat dat een aangeprikte flacon nog 28 dagen houdbaar is, en ik heb het uitgedampt totdat er alleen nog maar het gekristaliseerde overgebleven zout was.
Als je het water hebt uitgedampt, hoe lang is het spul dan houdbaar nog? Geldt er een strikte houdbaarheidsdatum of kan je het nog een tijdje laten liggen?
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Onbeperkt houdbaar zou ik niet weten. Maar enkele jaren moet geen probleem zijn. Al kan het natuurlijk wel zo zijn dat de potentie achteruit gaat. Maar na 1 jaar heb ik er zelf niets van gemerkt.

Dat is ook het nare van versneden drugs, na enkele maanden trekken die goedkope versnijdingsmiddelen vocht aan en gaat ook de drugs zelf in kracht achteruit. En invriezen kan in dat geval dus ook niet.

Mag ik vragen waarom het je het in godsnaam uitkookt? Ampullen. :hearteyes: Voor injectie!
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vials die open zijn geweest schijnen snel hun kracht te verliezen.

Kristallen heb ik zelf ruim een jaar donker en koel bewaard en qua werking merkte ik geen verlies van potentie.
F
Finesse*Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Dus kristalletjes die ik nu heb zijn als het goed is onbeperkt houdbaar, prima. :)
Dank
F
Finesse*Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ehm, ik heb een zieke fobie voor naalden, en injecteren lijkt me toch niet helemaal iets voor mij. :wave:

Ik kook het uit omdat ik een aantal ampullen heb liggen, en dan nog 1 voor 1 zodat ik ongeveer weet wat er overblijft, en het per +/- gram verdeel (als het goed is verlies je niet veel als je uitkookt toch?) . Spul ook doen met vrienden, die ik ook niet zo snel naald in hun arm zie zetten. :tearsofjoy:
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sniff sniff :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."