Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsK Shotten

K Shotten

3 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Niet dat ik van plan ben om dit te doen, maar ik hoor op dit forum toch wel zeer weinig over K shotten, terwijl het op erowid toch best vaak wordt gedaan; Bijna iedereen hier heeft het over Snuiven (Inclusief mezelf, ik snuif het ook altijd).

Wat voor ervaring kun je verwachten van shotten? Het schijnt dat het veel eerder tot een K-hole lijdt. Ik heb nog nooit echt "getript" op keta, alleen dat vage, versufte gedesoriënteerde gevoel gekregen, bij shotten ga je meer trippen neem ik aan? Ben benieuwd naar ervaringen.

Bedankt!
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zoek eens topics van de gebruiker Ketanest. Hij was een zeer ervaren K shotter.

Het ware effect van K komt van spuiten omdat de versteende verdoving rap intreed en de volle dosering snel en lineair het bloed binnenkomt. Waardoor er een afschieting ontstaat, er rap richting wordt gekozen en het gelijkmatig gaat waardoor het verhaal rechtlijnig overkomt.

K-holing door middel van oraal, snuiven of een combi is een langzamere, meer onlineaire zwakkere beleving die ook nog eens onvolledig is. Dat komt door de langzamere, en meer in fases verlopende afgifte van Ket in het bloed.
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Atropa zei:
Zoek eens topics van de gebruiker Ketanest. Hij was een zeer ervaren K shotter.
Klik om te vergroten...

..Totdat zijn laatste shot ketanest 87% hem fataal werd.. :P

j/k
E
EchelonLid
01-01-2024, 00:00
#4
sprak m vandaag nog

dus zit wel goed :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."