Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAfname subjectieve beleving K-hole bij herhaald gebruik

Afname subjectieve beleving K-hole bij herhaald gebruik

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Euh, geestelijke verslaving komt misschien gezellig om de hoek kijken?
t
tripkopLid
01-01-2024, 00:00
#2
zoals ze op buitenlandse (grotere) drugsfora zeggen "the only way ketamine tolerance goes is up"

zelf merk ik ook dat zelfs een break van een maand of 2 weinig tot geen daling in tolerantie teweegbrengt :(

echt zonde
R
Roseta StonedLid
01-01-2024, 00:00
#3
De laatste maanden merk ik dat elke keer wanneer ik Ketamine gebruik mijn K-Holes minder helder en intens worden. Enkele keren zat er ook maanden tussen mijn gebruik dus aan tolerantie kan het niet liggen. Misschien rare vergelijking, maar het voelt een beetje alsof mijn brein 'ontmaagd' is door de Ketamine en niet meer K-Holes kan produceren zoals bij de eerste keren. Iemand ervaring hiermee? Ik vind het namelijk toch wel jammer. Ik ben geen regelmatige Ketamine gebruiker maar K-holes waren toch wel de meest verbluffende momenten opwekbaar met drugs voor mij.
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#4
komt mischien omdat je er te veel naar verlangd, de beste k-holes komen spontaan en onverwacht als je er niet naar zoekt.
R
Roseta StonedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoe bedoel je? Ik heb misschien 8a10 keer een k-hole gehad. En ik gebruik alleen ketamine als ik voor de k-hole ga.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Roseta Stoned zei:
Hoe bedoel je? Ik heb misschien 8a10 keer een k-hole gehad. En ik gebruik alleen ketamine als ik voor de k-hole ga.
Klik om te vergroten...

Als ik veel in huis heb lig ik elke nacht in een k-hole met m'n neusspray haha. Als ik het niet heb voel ik niet de behoefte tot ik 't toevallig ergens kan regelen, dan is m'n enthousiasme bijna niet meer te bedwingen! In lagere doseringen en met anderen erbij vind ik het best wel gare rotzooi trouwens. In je bed liggen, oogmasker, koptelefoon met je favoriete muziek en zo snel mogelijk voor de k-hole gaan! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Welke van de 2 posts moet ik nu geloven?
R
Roseta StonedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Oom Klaas zei:
Roseta Stoned zei:
Hoe bedoel je? Ik heb misschien 8a10 keer een k-hole gehad. En ik gebruik alleen ketamine als ik voor de k-hole ga.
Klik om te vergroten...

Als ik veel in huis heb lig ik elke nacht in een k-hole met m'n neusspray haha. Als ik het niet heb voel ik niet de behoefte tot ik 't toevallig ergens kan regelen, dan is m'n enthousiasme bijna niet meer te bedwingen! In lagere doseringen en met anderen erbij vind ik het best wel gare rotzooi trouwens. In je bed liggen, oogmasker, koptelefoon met je favoriete muziek en zo snel mogelijk voor de k-hole gaan! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Welke van de 2 posts moet ik nu geloven?
Klik om te vergroten...
Ze spreken elkaar niet tegen. Cursus begrijpend lezen? :P
R
Roseta StonedLid
01-01-2024, 00:00
#8
tripkop zei:
zoals ze op buitenlandse (grotere) drugsfora zeggen "the only way ketamine tolerance goes is up"

zelf merk ik ook dat zelfs een break van een maand of 2 weinig tot geen daling in tolerantie teweegbrengt :(

echt zonde
Klik om te vergroten...
Inderdaad, dit is ook mijn ervaring. Het is wel opmerkelijk though.
A
AldousLid
01-01-2024, 00:00
#9
tripkop zei:
zelf merk ik ook dat zelfs een break van een maand of 2 weinig tot geen daling in tolerantie teweegbrengt :(
Klik om te vergroten...
gebruik het zelf al een tijdje en doe ook de 2 maanden break als de tolerantie weer eens te hoog is, dan is het effect toch duidelijk weer harder dan voorheen en zit ik veel makkelijker in de hole!
t
tripkopLid
01-01-2024, 00:00
#10
Aldous zei:
tripkop zei:
zelf merk ik ook dat zelfs een break van een maand of 2 weinig tot geen daling in tolerantie teweegbrengt :(
Klik om te vergroten...
gebruik het zelf al een tijdje en doe ook de 2 maanden break als de tolerantie weer eens te hoog is, dan is het effect toch duidelijk weer harder dan voorheen en zit ik veel makkelijker in de hole!
Klik om te vergroten...

Maar zo gemakkelijk als de eerste keer gaat het nooit weer, toch?
Mijn ervaring is dat de eerste lijn na een break meestal wel effectiever is, maar dat de tolerantie letterlijk na 1 sessie al weer helemaal terug is.. :(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."