#1
Euh, geestelijke verslaving komt misschien gezellig om de hoek kijken?
Roseta Stoned zei:Hoe bedoel je? Ik heb misschien 8a10 keer een k-hole gehad. En ik gebruik alleen ketamine als ik voor de k-hole ga.
Als ik veel in huis heb lig ik elke nacht in een k-hole met m'n neusspray haha. Als ik het niet heb voel ik niet de behoefte tot ik 't toevallig ergens kan regelen, dan is m'n enthousiasme bijna niet meer te bedwingen! In lagere doseringen en met anderen erbij vind ik het best wel gare rotzooi trouwens. In je bed liggen, oogmasker, koptelefoon met je favoriete muziek en zo snel mogelijk voor de k-hole gaan!![]()
Ze spreken elkaar niet tegen. Cursus begrijpend lezen? :POom Klaas zei:Roseta Stoned zei:Hoe bedoel je? Ik heb misschien 8a10 keer een k-hole gehad. En ik gebruik alleen ketamine als ik voor de k-hole ga.
Als ik veel in huis heb lig ik elke nacht in een k-hole met m'n neusspray haha. Als ik het niet heb voel ik niet de behoefte tot ik 't toevallig ergens kan regelen, dan is m'n enthousiasme bijna niet meer te bedwingen! In lagere doseringen en met anderen erbij vind ik het best wel gare rotzooi trouwens. In je bed liggen, oogmasker, koptelefoon met je favoriete muziek en zo snel mogelijk voor de k-hole gaan!![]()
Welke van de 2 posts moet ik nu geloven?
Inderdaad, dit is ook mijn ervaring. Het is wel opmerkelijk though.tripkop zei:zoals ze op buitenlandse (grotere) drugsfora zeggen "the only way ketamine tolerance goes is up"
zelf merk ik ook dat zelfs een break van een maand of 2 weinig tot geen daling in tolerantie teweegbrengt
echt zonde
gebruik het zelf al een tijdje en doe ook de 2 maanden break als de tolerantie weer eens te hoog is, dan is het effect toch duidelijk weer harder dan voorheen en zit ik veel makkelijker in de hole!tripkop zei:zelf merk ik ook dat zelfs een break van een maand of 2 weinig tot geen daling in tolerantie teweegbrengt![]()
Aldous zei:gebruik het zelf al een tijdje en doe ook de 2 maanden break als de tolerantie weer eens te hoog is, dan is het effect toch duidelijk weer harder dan voorheen en zit ik veel makkelijker in de hole!tripkop zei:zelf merk ik ook dat zelfs een break van een maand of 2 weinig tot geen daling in tolerantie teweegbrengt![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."