#1
Na een tijdje mezelf in ketamine verdiept te hebben, ervaarde ik een enorme afname van geur en smaak. Na een avondje goed doorhalen smaakt alles en vooral blowen minder lekker en de afwezigheid van smaak houd zon week aan...ik kan er verder weinig over vinden.. zijn er meer mensen die hier "last" van hebben? Als cannabist zijnde vind ik dit wel balen
voorlopig vermijd ik de neus, en overweeg ik andere wegen die mij kunnen leiden
iemand tips?
voorlopig vermijd ik de neus, en overweeg ik andere wegen die mij kunnen leiden
iemand tips?

