Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine (2 much)

Ketamine (2 much)

6 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
C
Chica42Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb vandaag een vage ervaring achter de rug en het is nog niet eens 20.00!! Ik heb Ketamine gesnoven en in het begin was het grappig net XTC, maar één lijntje teveel en ik heb in een vreselijke trip gezeten waar ik gelukkig nu weer uit ben.....
Ik vind dat trippen helemaal niks ik wist niet meer hoe of wat en wat ik mee maakte .....ik vond het vreselijk!!!
Het eerste lijntje was mega grappig en voelde goed en opeens (nadat ik kennelijk nog een groter lijntje had gesnoven) zat ik in een wereld waar ik niet meer uit kon......valt niet in woorden uit te leggen echt TE VAAG..... voelde helemaal niet goed en ik wilde het ook niet maar dacht dat ik vast zat en......nou te raar om uit te leggen.
Ik begin er nu langzaam helemaal uit te komen en ik wist de hele tijd dat mn hondje op me zat te wachten en dat was de enige leidraad die me een klein beetje bij mn positieven hield op sommige momenten was ik het spoor echt helemaal bijster....Een onverwachte trip is nooit leuk en ik zal Ketamine nu ook op mn NOT TO DO list zetten......hoe leuk het ook in het begin was....Ben gelukkig weer terug bij mn hondje en terug op "aarde" .......... :kots: NO Fun at all.....xx
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
wat naar voor je, goed dat je je hondje nog had!

wat je zei over dat een onverwachtse trip nooit leuk is vind ik een beetje raar, je weet toch dat ketamine je in een 'bepaalde' trip brengt? daarom gebruik je het toch?

verder kan een onverwachtse trip ook leuk uitpakken hoor, hangt er ook vanaf hoe je mindset is en waar en met wie je je daar bevind.

groetjes
C
Chica42Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Nou wat je zei over dat ik die "trip" had kunnen verwachten en dat ik t daarom nam is dus niet zo.....
Als je een klein beetje snuift dan zit je in een soort van XTC roesje...en dan voelde hemels! Maar dan toch nog een klein beetje nemen om dat gevoel te blijven vasthouden was fout...die lijn was ook een stuk groter volgens mij (hehe)....en toen kwam er ineens een hele heftige trip en die had ik niet verwacht...
Niet iedereen neemt Ketamine om te trippen toch? Ik ben een ouwe rot in het vak maar Keet had ik nog nooit gedaan en dan zomaar op de woensdag middag kwam het op mn pad.....gulzigheid sloeg toe en "I only have my self to blame", dat ik nog een streep nam......had genoegen moeten nemen met die eerste lijn....die was super leuk en voelde als ouderwetse X. Nou ja weer wat geleerd en ben blij dat ik er weer "uit" ben....Drugs die een "Fine line" hebben mbt uitwerking.....(leuke roes of ineens bad trip....) is altijd oppassen geblazen...
Maar ik nam het zeker niet om te trippen....(en dan heb ik t niet over lichte hallucinaties....nee ik zat vast in een soort computerspel ....ja ik weet....te vaag....gelukkig was mn hondje my way out....
Thanx voor je opinie! :)
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ai dat is vervelend ja.

Maar had makkelijk voorkomen kunnen worden door je goed in te lezen voor je iets in je lichaam stopt.

Eind goed, al goed. Les geleerd, verder met het leven :)
C
Chica42Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Doe het ook echt NOOIT meer....lesje geleerd!! :(
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#6
Chica42 zei:
Doe het ook echt NOOIT meer....lesje geleerd!! :(
Klik om te vergroten...

Hou jij het maar bij mdma :) lijkt me meer iets voor je

grts
C
Chica42Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Nou MDMA heb ik genoeg gebruikt en ben daar al Jaren klaar mee........maar thanx voor de goed bedoelde info..... :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."