Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFirst time MXE home alone

First time MXE home alone

2 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
d
drugsgekLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey heb MXE besteld, hoop het binnen 2 weken binnen te krijgen ivm vertraging.

Maar ik wil dus alvast zeker weten dat het goed kan gaan savonds:
Ik dacht aan:
Doordeweeksedag zodat me ouders vroeg slapen ( half 12 max )
En dan dus rustig beginnen met mxe snuiven.

Heb een gram besteld ( veel te veel maar kon niet minder )

En ik dacht aan dit als eerste keer:

Allegrgytest 1 korrel mxe op de tong.
Als er na 10min niks raars gebeurt, Rustig een filmpje op te zetten, rustig 60mg klaarleggen en alvast splitten als 20/20/20 als maximaal, en de rest onder het bed van me ouders verstoppen ( zodat ik er niet bij kan snachts onder invloed haha )
En zat er dus aan te denken om gewoon eerst een dosis van 10mg te nemen, uurtje wachten, dan nog 20mg, na nog een uur EVENTUEEL nog 10a20mg.


Is dit een goede beginnerssetup zonder sitter? ( me ouders slapen boven )

Bedankt alvast.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lijkt me prima als eerste test. Verwacht geen extreme diepe trips met zo'n dosis, maar het is goed om het op die manier als eerste te verkennen.

Ik zou hem persoonlijk in tweeën splitten en 30/30 doen ipv 20/20/20, anders zijn de effecten wel heel licht denk ik.

Geniaal, onder het bed van je ouders verstoppen :tearsofjoy: :tearsofjoy:
d
drugsgekLid
01-01-2024, 00:00
#3
SmartieAndMe zei:
Lijkt me prima als eerste test. Verwacht geen extreme diepe trips met zo'n dosis, maar het is goed om het op die manier als eerste te verkennen.

Ik zou hem persoonlijk in tweeën splitten en 30/30 doen ipv 20/20/20, anders zijn de effecten wel heel licht denk ik.

Geniaal, onder het bed van je ouders verstoppen :tearsofjoy: :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Haha ja toch dan kan ik er iig niet bij als ze slapen:tongueout: ( hoor wel is dat veel mensen bij blijven pakken )

En ik zou dan wel 30/30 doen :) laat wel weten hoe het was tegen die tijd.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."