Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSlechte Keta

Slechte Keta

1 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Al aan gedacht om er mee naar het testcentrum te gaan? Alleen zo weet je wat het exact is. Het kan ook gewoon nog versneden keta zijn bijvoorbeeld of echt iets wat er op lijkt maar het blijft speculeren.

En aangezien speculeren geen zin heeft en tegen de forumregels is, gooi ik hier een slotje op.
o
omfgLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hello.

Ik heb 5G S-isomer en 5G R-isomer keta, en allebei is het slecht. Het geeft wel een effect, badass als ik ben test ik het stiekem even met mn neus. En meestal merk ik gelijk of daar potentie in zit ja of nee.

Nu is het me dus al een aantal keer voor gekomen (en nu dus weer) dat ik "slechte" keta krijg ofzo. Het smaakt er wel naar, het lijkt er op qua structuur (streepjes/crystallen) maar het doet het "net niet"... het heeft wel soortgelijke effecten maar het is het gewoon niet. Ook met een EZ-tester erbij kleurt deze niet de gewenste kant op, sterker nog; het geeft wel chemische reactie maar verkleurt helemaal niet. Je hebt ook meer nodig om het goed werkend te krijgen, en dan werkt het wel like ket.

Nu weet ik dat MXE bijv een soortgenoot is van Ket maar een stuk potenter, dat kan het dus ook niet zijn.

Hoe kan dit? Wat voor stof is dit? Is dit gewoon slecht uitgekookt of is dit totaal wat anders? wat me overigens sterk lijkt aangezien ket met weinig drugs te vergelijken is. Het moet bijna wel nauwverwant zijn.

Wellicht is hier iemand die me wat zinnigs kan vertellen hierover :P

Of zijn gewoon mn EZ-testers ruk? :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."