Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine rectaal gebruiken?

Ketamine rectaal gebruiken?

14 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
J
JackHerrerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ohh ik dacht dat intraveneus hetzelfde was als nasale inname.
Dan doe ik het allebei maar niet. Gewoon oraal en nasaal is voldoende :grin:
T
TwinkyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kan je ketamine ook rectaal inbrengen? Ik hou namelijk niet van al dat gesnuif heb het gevoel dat me neus er zwaar van naar de klote gaat. Plus van ketamine snuiven krijg ik een hele smerige metaal achtige geur/smaak in me neus en mond.
Iemand hier ervaring mee? Werkt het goed en kan je het beter in een capsule doen of met water vermengen in en spuitje?
En gaat het niet branden ofzo of (lang) last er van hebben ?
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Volgens mij is dit goed te doen. Je moet wel onvervuilde pure Ketamine hebben. Volgens mij kun je het het beste oplossen in gedestilleerd water. En dan met een spuitje inbrengen. Volgens mij moet je dosis ook flink naar beneden omdat je geen potentie verliest door je neus.

hier een topic over pluggen.

viewtopic.php?f=10&t=31765

Twinky zei:
Kan je ketamine ook rectaal inbrengen? Ik hou namelijk niet van al dat gesnuif heb het gevoel dat me neus er zwaar van naar de klote gaat. Plus van ketamine snuiven krijg ik een hele smerige metaal achtige geur/smaak in me neus en mond.
Iemand hier ervaring mee? Werkt het goed en kan je het beter in een capsule doen of met water vermengen in en spuitje?
En gaat het niet branden ofzo of (lang) last er van hebben ?
Klik om te vergroten...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Houd dan de eer aan jezelf en ga voor intraveneus.
J
JackHerrerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Exceptional Insight zei:
Houd dan de eer aan jezelf en ga voor intraveneus.
Klik om te vergroten...

Mee eens of anders oraal innemen als je niet wil snuiven.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Weet niet hoor liever een spuitje in mijn arie dan een naald in mijn arm.

Exceptional Insight zei:
Houd dan de eer aan jezelf en ga voor intraveneus.
Klik om te vergroten...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
bobsacamano zei:
Weet niet hoor liever een spuitje in mijn arie dan een naald in mijn arm.
Klik om te vergroten...
Echt? Voor mij niet hoor. Bahbah.
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#8
Exceptional Insight zei:
bobsacamano zei:
Weet niet hoor liever een spuitje in mijn arie dan een naald in mijn arm.
Klik om te vergroten...
Echt? Voor mij niet hoor. Bahbah.
Klik om te vergroten...
Een naald in je arm lijkt me dan ook niet echt een pretje, vooral met ketamine niet, tenzij een ander het kan toedienen en je zeker weet dat de naald schoon is. Ik sluit me wel bij bob aan eigenlijk, alleen zou ik ook beiden niet doen. Let wel op de naam van de topicstarter. :tearsofjoy:

Twinky zei:
Werkt het goed en kan je het beter in een capsule doen of met water vermengen in en spuitje?
En gaat het niet branden ofzo of (lang) last er van hebben ?
Klik om te vergroten...
Het schijnt trouwens best goed te doen zijn, als het goed is zou het niet moeten gaan branden. Ik heb zelfs begrepen dat ketamine ook lokaal verdovend moet werken, maar dat weet ik niet zeker.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
ooscaar zei:
Een naald in je arm lijkt me dan ook niet echt een pretje, vooral met ketamine niet, tenzij een ander het kan toedienen en je zeker weet dat de naald schoon is.
Klik om te vergroten...
Ik heb steriel verpakte naalden. En geen haar op m'n hoofd die er aan denkt om iemand anders het te laten zetten! Zo goed van vertrouwen ben ik niet.

ooscaar zei:
Let wel op de naam van de topicstarter. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Niet op gelet. Ik zei niets :)
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#10
Exceptional Insight zei:
Ik heb steriel verpakte naalden. En geen haar op m'n hoofd die er aan denkt om iemand anders het te laten zetten! Zo goed van vertrouwen ben ik niet.
Klik om te vergroten...
Maar bij ieder voorlichtingsstukje over ketamine staat juist een grote waarschuwing dat je niet zelf ketamine intraveneus moet toedienen omdat je mogelijk niet meer in staat bent om de spuit uit je arm te halen, bijvoorbeeld in het geval van een k-hole. Of let jij dan bij intraveneus gebruik extra goed op de doseringen?
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ket kun je geloof ik gewoon met een kort spuitje in je kont/been/arm zetten, intramusculair.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
ooscaar zei:
Maar bij ieder voorlichtingsstukje over ketamine staat juist een grote waarschuwing dat je niet zelf ketamine intraveneus moet toedienen omdat je mogelijk niet meer in staat bent om de spuit uit je arm te halen, bijvoorbeeld in het geval van een k-hole. Of let jij dan bij intraveneus gebruik extra goed op de doseringen?
Klik om te vergroten...
Dat heb ik ook wel eens gelezen. Misschien reageert mijn lichaam dan wat traag, maar ik heb nog net genoeg tijd om de rommel op te ruimen en op de bank te gaan liggen. De ampules die ik heb bevatten dan ook "maar" 25 mg. Grotere hoeveelheden IV heb ik geen ervaring mee.

MeejheM zei:
Ket kun je geloof ik gewoon met een kort spuitje in je kont/been/arm zetten, intramusculair.
Klik om te vergroten...
Dat is inderdaad ook een mogelijkheid.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik heb meestal ook 10ml ampullen met 2mg/ml(ketaset/ketalar) zwakker bestaat ook, sterker heb ik nog niet gevonden.

IV of IM innemen is zeker anders qua dosering, uit je spierweefsel word langzamer opgenomen dan in je bloedbaan, maar het blijft ook langer zitten volgens mij. ik kan zelf niet echt aders prikken, dus IV heb ik nooit gedaan, alleen nasaal en IM. oraal is wel eens een poging waard... dat zou een stuk makkelijker zijn.

iemand bekend met dosering en verloop v/d trip bij orale inname?
p
polysixLid
01-01-2024, 00:00
#14
ach gewoon oplossen in lauw water en zo rectaal naar binnen ,dossis is waarschijnlijk iets hoger dan je gewend ben
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#15
Op deze pagina staan richtlijnen. Je moet in ieder geval een stuk meer ketamine gebruiken dan bij nassaal gebruik, laat staan in vergelijking met intraveneus/intramusculair gebruik. De trip duurt dan wel wat langer, piek van 90 minuten als ik het goed heb.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."