#1
Ohh ik dacht dat intraveneus hetzelfde was als nasale inname.
Dan doe ik het allebei maar niet. Gewoon oraal en nasaal is voldoende![:grin:]()
Dan doe ik het allebei maar niet. Gewoon oraal en nasaal is voldoende
Twinky zei:Kan je ketamine ook rectaal inbrengen? Ik hou namelijk niet van al dat gesnuif heb het gevoel dat me neus er zwaar van naar de klote gaat. Plus van ketamine snuiven krijg ik een hele smerige metaal achtige geur/smaak in me neus en mond.
Iemand hier ervaring mee? Werkt het goed en kan je het beter in een capsule doen of met water vermengen in en spuitje?
En gaat het niet branden ofzo of (lang) last er van hebben ?
Exceptional Insight zei:Houd dan de eer aan jezelf en ga voor intraveneus.
Exceptional Insight zei:Houd dan de eer aan jezelf en ga voor intraveneus.
Echt? Voor mij niet hoor. Bahbah.bobsacamano zei:Weet niet hoor liever een spuitje in mijn arie dan een naald in mijn arm.
Een naald in je arm lijkt me dan ook niet echt een pretje, vooral met ketamine niet, tenzij een ander het kan toedienen en je zeker weet dat de naald schoon is. Ik sluit me wel bij bob aan eigenlijk, alleen zou ik ook beiden niet doen. Let wel op de naam van de topicstarter.Exceptional Insight zei:Echt? Voor mij niet hoor. Bahbah.bobsacamano zei:Weet niet hoor liever een spuitje in mijn arie dan een naald in mijn arm.
Het schijnt trouwens best goed te doen zijn, als het goed is zou het niet moeten gaan branden. Ik heb zelfs begrepen dat ketamine ook lokaal verdovend moet werken, maar dat weet ik niet zeker.Twinky zei:Werkt het goed en kan je het beter in een capsule doen of met water vermengen in en spuitje?
En gaat het niet branden ofzo of (lang) last er van hebben ?
Ik heb steriel verpakte naalden. En geen haar op m'n hoofd die er aan denkt om iemand anders het te laten zetten! Zo goed van vertrouwen ben ik niet.ooscaar zei:Een naald in je arm lijkt me dan ook niet echt een pretje, vooral met ketamine niet, tenzij een ander het kan toedienen en je zeker weet dat de naald schoon is.
Niet op gelet. Ik zei nietsooscaar zei:Let wel op de naam van de topicstarter.![]()
Maar bij ieder voorlichtingsstukje over ketamine staat juist een grote waarschuwing dat je niet zelf ketamine intraveneus moet toedienen omdat je mogelijk niet meer in staat bent om de spuit uit je arm te halen, bijvoorbeeld in het geval van een k-hole. Of let jij dan bij intraveneus gebruik extra goed op de doseringen?Exceptional Insight zei:Ik heb steriel verpakte naalden. En geen haar op m'n hoofd die er aan denkt om iemand anders het te laten zetten! Zo goed van vertrouwen ben ik niet.
Dat heb ik ook wel eens gelezen. Misschien reageert mijn lichaam dan wat traag, maar ik heb nog net genoeg tijd om de rommel op te ruimen en op de bank te gaan liggen. De ampules die ik heb bevatten dan ook "maar" 25 mg. Grotere hoeveelheden IV heb ik geen ervaring mee.ooscaar zei:Maar bij ieder voorlichtingsstukje over ketamine staat juist een grote waarschuwing dat je niet zelf ketamine intraveneus moet toedienen omdat je mogelijk niet meer in staat bent om de spuit uit je arm te halen, bijvoorbeeld in het geval van een k-hole. Of let jij dan bij intraveneus gebruik extra goed op de doseringen?
Dat is inderdaad ook een mogelijkheid.MeejheM zei:Ket kun je geloof ik gewoon met een kort spuitje in je kont/been/arm zetten, intramusculair.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."