Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStandaard hoge tolerantie?

Standaard hoge tolerantie?

1 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
J
JD9Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik gebruik echt zelden keta. Nu iets van 4 keer gedaan in 1 jaar tijd.
Vandaag wilde ik er weer eens aan. K hole nog nooit mogen ervaren.
Ik ben slank en weeg maar 54 kg, dus 50 mg leek me in eerste instantie genoeg. Gewacht tot het goed in begon te werken. Toen merkte ik al dat het te weinig was. Dus nog zo'n 50 a 60 mg bijgenomen.
Ik was duizelig en alles draaide, maar daar bleef het bij. Ik heb zelfs nog kunnen appen en ben ook nog naar beneden gelopen om te gaan roken.
Iemand een idee hoe dat kan? Ik snap er niks van.
Ik merk het overigens met veel soorten drugs, dat ik er veel van nodig heb, terwijl anderen met minstens de helft al een intens gevoel beleven.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat voor effecten had je verwacht? 100mg ketamine is echt bij lange na niet genoeg voor een k hole in ieder geval. Sowieso geld dat het met snuiven niet heel makkelijk is om in een k hole te komen, daarvoor moet je dosering bijna direct juist zijn. Als je start dosis veel te laag is ga je er niet meer komen en als je start dosis te hoog is ga je out.

En is je ketamine getest? Het kan ook gewoon slechte kwaliteit zijn natuurlijk.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."