Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik gebruik echt zelden keta. Nu iets van 4 keer gedaan in 1 jaar tijd. Vandaag wilde ik er weer eens aan. K hole nog nooit mogen ervaren. Ik ben slank en weeg maar 54 kg, dus 50 mg leek me in eerste instantie genoeg. Gewacht tot het goed in begon te werken. Toen merkte ik al dat het te weinig was. Dus nog zo'n 50 a 60 mg bijgenomen. Ik was duizelig en alles draaide, maar daar bleef het bij. Ik heb zelfs nog kunnen appen en ben ook nog naar beneden gelopen om te gaan roken. Iemand een idee hoe dat kan? Ik snap er niks van. Ik merk het overigens met veel soorten drugs, dat ik er veel van nodig heb, terwijl anderen met minstens de helft al een intens gevoel beleven."
"Super! Bedankt voor je snelle antwoorden. Nog 1 vraagje dan... kan ik m'n oven op 30 graden zetten en ze op die manier laten drogen?"
"Goede opbrengst volgens mij! Ze liggen nu in de oven te drogen op 30 graden."
"B+ 1 keer eerder paddo's op. Geen idee welke dat waren."
"Oké top, dank je wel! Ik heb nu geen tijd, maar dan ga ik ze vanavond gelijk oogsten. Moet ik de zak waar ze nu in staan eerst schoon en droog maken voordat ik de 2e vlucht er in zet? Of kan ik de condens er in laten en de zak weer dichtdoen met de paperclips?"
"{ "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } Ik ben voor het eerst paddo's aan het kweken. Kan ik ze nu al oogsten of moet ik echt nog even wachten totdat de onderkant open gaat? In geval van dat laatste: iemand enig idee hoe lang dat nog kan duren?"