Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWel of geen k-hole

Wel of geen k-hole

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#1
Klinkt wel redelijk als een k-hole, ja :)
g
genk123Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik vraag me eigen af of ik nu in de k-hole heb gezeten of gewoon hard aan het spacen was. Hoeveel mg ik pak weet ik eigenlijk niet, maar denk zo'n 100mg en dat 3 keer met kwartier pauze er tussen. Daarna ben ik helemaal in mijn eigen wereld. Ik beweeg niet, lig met mijn ogen wijd open en ben alleen maar aan t staren. In mijn gedachte ben ik ergens anders. Dit kan echt alles zijn. Meestal begint de trip dat ik op de bank of bed begin te zweven en zo naar een 'bestemming' vlieg haha. Alles draait en lijkt alsof het echt gebeurd. Ik heb geen bewustzijn van tijd of waar ik op dat moment ben. Het is echt een uurtje op reis. Kan het niet duidelijker omschrijven.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
genk123 zei:
Ik vraag me eigen af of ik nu in de k-hole heb gezeten of gewoon hard aan het spacen was. Hoeveel mg ik pak weet ik eigenlijk niet, maar denk zo'n 100mg en dat 3 keer met kwartier pauze er tussen. Daarna ben ik helemaal in mijn eigen wereld. Ik beweeg niet, lig met mijn ogen wijd open en ben alleen maar aan t staren. In mijn gedachte ben ik ergens anders. Dit kan echt alles zijn. Meestal begint de trip dat ik op de bank of bed begin te zweven en zo naar een 'bestemming' vlieg haha. Alles draait en lijkt alsof het echt gebeurd. Ik heb geen bewustzijn van tijd of waar ik op dat moment ben. Het is echt een uurtje op reis. Kan het niet duidelijker omschrijven.
Klik om te vergroten...


Klinkt als zeer mild tenminste ik had een sterkere analoog tiletamine (IV) die ook bij diereneuthanrsie wordt toegepast om de roes in te lijden en dan de pentobarbital..

Maar die Zoletil was zolazepam 100mg/1ml en tiletamine ook 100mg/ml daar twee van (IV) was het voor daar raakte ik een volle fles (100ml) maar na 1,5-2ml was ik voor mijn gevoel dood en kon alleen in papieren praten nauwelijks lopen of kruipen damn... met dierbaren die er niet meer zijn contact gehad voor mijn gevoel.. Beter gezegd maakte in contact met iets anders geweldigs. Snap wel waarom er aardig wat dierenartsen mede daardoor per ongeluk een overdosis namen/nemen.



Daarna loste ik op in niks en werd wakker op de bank van wtf....
Zodra ik het zie haal ik het weer maar ja je komt het niet vaak tegen :(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."