Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsK-hole voor de eerste keer

K-hole voor de eerste keer

6 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
N
Negenen.zestig xpLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gebruik al tijdje keta maar heb nog nooit de fameuze 'k-hole' gedaan.Ben van plan om het zelf te doen maar vraag me af of het uitmaakt dat ik het de eerste keer gewoon alleen mag doen of met iemand als gezelschap want vele mensen zeggen met voor de eerste keer en vele mensen zeggen dat het ook gewoon alleen mag dus weet niet echt wat doen‍♂️
I
InguzLid
01-01-2024, 00:00
#2
mooie post-tijd, 11:11 op 11-11.

OT: nog nooit keta gedaan dus geen idee. Anderen hier vast en zeker wel :)
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#3
Peace love and xtc zei:
Gebruik al tijdje keta maar heb nog nooit de fameuze 'k-hole' gedaan.Ben van plan om het zelf te doen maar vraag me af of het uitmaakt dat ik het de eerste keer gewoon alleen mag doen of met iemand als gezelschap want vele mensen zeggen met voor de eerste keer en vele mensen zeggen dat het ook gewoon alleen mag dus weet niet echt wat doen‍♂️
Klik om te vergroten...

Inguz zei:
OT: nog nooit keta gedaan dus geen idee. Anderen hier vast en zeker wel :)
Klik om te vergroten...

Voor de ervaring is alleen trippen voor bijna iedereen wel bevorderlijk, en K-holen zal denk ik niet anders zijn. Ik heb wel eens in gezelschap tegen een K-hole aangezeten en het idee dat ik nog normaal en sociaal moest doen was best kut.
Als je nerveus bent of gevaarlijke stoffen/dosissen gebruikt is een tripsitter wel aan te raden. Bij ketamine is er een (kleine) kans op overgeven, dus het zou verstikkingsgevaar kunnen opleveren.

De overweging tussen de twee moet je zelf maken. Als je een sitter kunt vinden die snapt wat K-holen is, en je helemaal met rust kan en wil laten (misschien zelfs in een andere kamer gaan zitten) en weet wat de risico's zijn en hoe te handelen, zou ik diegene absoluut vragen.

Inguz zei:
mooie post-tijd, 11:11 op 11-11.
Klik om te vergroten...

:hearteyes:
N
Negenen.zestig xpLid
01-01-2024, 00:00
#4
Fenrir zei:
Voor de ervaring is alleen trippen voor bijna iedereen wel bevorderlijk, en K-holen zal denk ik niet anders zijn. Ik heb wel eens in gezelschap tegen een K-hole aangezeten en het idee dat ik nog normaal en sociaal moest doen was best kut.
Als je nerveus bent of gevaarlijke stoffen/dosissen gebruikt is een tripsitter wel aan te raden. Bij ketamine is er een (kleine) kans op overgeven, dus het zou verstikkingsgevaar kunnen opleveren.

De overweging tussen de twee moet je zelf maken. Als je een sitter kunt vinden die snapt wat K-holen is, en je helemaal met rust kan en wil laten (misschien zelfs in een andere kamer gaan zitten) en weet wat de risico's zijn en hoe te handelen, zou ik diegene absoluut vragen.



:hearteyes:
Klik om te vergroten...
Danku voor de tip!
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zodra ik in een k-hole ga kan ik me niet laten gaan.
Ik vecht er tegen en wil de controle houden.

Resultaat: altijd kotsen! Helemaal naar moet daarna ook 3 uur lang op bed liggen om bij te komen.

Maar dat heb ik, sommige vinden het geweldig. En sommige raken verstopt in hun eigen wereld en komen zichzelf tegen.

Het is voor iedereen anders..
L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#6
Peace love and xtc zei:
Gebruik al tijdje keta maar heb nog nooit de fameuze 'k-hole' gedaan.Ben van plan om het zelf te doen maar vraag me af of het uitmaakt dat ik het de eerste keer gewoon alleen mag doen of met iemand als gezelschap want vele mensen zeggen met voor de eerste keer en vele mensen zeggen dat het ook gewoon alleen mag dus weet niet echt wat doen‍♂️
Klik om te vergroten...
Ik probeer altijd de K-hole te bereiken als ik Ketamine neem. Veel mensen raden kleine bumps aan tot je niet meer kan maar ik neem gewoon tussen de 200/300mg ineens. (die 300mg is dan wel een combi van twee technieken anders echt teveel in een keer voor je neus.)

Ketamine heb ik nog nooit in het bijzijn van iemand anders genomen. Als het voor jou mogelijk is zou ik voor de veiligheid wel een tripsitter inschakelen omdat je niet weet hoe je reageert op een hoge dosering.

Zelf ben ik nooit misselijk en ik heb er nooit problemen mee als een drug de complete controle overneemt. Met ketamine wel een paar keer een enge ervaring meegemaakt mentaal. Ketamine in hoge doseringen zorgt er meestal voor dat je rustig blijft liggen dus de kans op ongelukken is dan kleiner (vallen bijvoorbeeld).
G
Generaal_GrafsteenLid
01-01-2024, 00:00
#7
schaamteloze zelfpromotie:

https://drugsforum.nl/threads/newbie-zweeft-aan-de-ketamine-trip-report.63902/

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."