Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine

Ketamine

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
N
Negenen.zestig xpLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat is het verschil tussen staafjes keta en korreltjes?gebruik liefst staafjes voor de meer hallucinerende en trippy effectjes kan dit ook bij korrel?
L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#2
Misschien minder nemen?
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je hebt 2 soorten Keta R en S volgensmij.
Staafjes zijn naar mijn idee ook beter dan die suiker.
Maar had laatst ook weer een suiker die was zoooo goed een puntje te veel en je zat tegen het plafon.

Als je die staafjes maar helemaal crushed tot poeder voor het maximale effect
En dat je het beter doseren kan.
L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#4
Soort 3: Racemisch mengsel S en R

Ketamine is een racemisch mengsel van de twee enantiomeren S(+)ketamine en R(-)ketamine. Het hypnotische en analgetische effect van S(+)ketamine is drie tot vier keer sterker dan van R(-)ketamine, dat slechts een partiële agonist is en meer hallucinogene effecten op de voorgrond heeft staan5. S(+)ketamine wordt derhalve ook als apart preparaat op de markt gebracht. Het is primair beschikbaar in vloeibare vorm, maar wordt tot poedervorm gedroogd voor oraal en intranasaal gebruik.

Bron: Toxicologie.org
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lytje pole zei:
Soort 3: Racemisch mengsel S en R

Ketamine is een racemisch mengsel van de twee enantiomeren S(+)ketamine en R(-)ketamine. Het hypnotische en analgetische effect van S(+)ketamine is drie tot vier keer sterker dan van R(-)ketamine, dat slechts een partiële agonist is en meer hallucinogene effecten op de voorgrond heeft staan5. S(+)ketamine wordt derhalve ook als apart preparaat op de markt gebracht. Het is primair beschikbaar in vloeibare vorm, maar wordt tot poedervorm gedroogd voor oraal en intranasaal gebruik.

Bron: Toxicologie.org
Klik om te vergroten...
Fout, want, ketamine = vitamine! :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."