Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKeta Walk

Keta Walk

5 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
T
Tevil19Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Heey allemaal,

Ik wilde jullie mijn ervaringen met ketamine delen. Ik gebruik zelden alleen ketamine, maar vaak in combinatie met tripmiddelen.

Ik en twee vrienden hadden neusspray ketamine en neusspray LSD. We zaten in een mooi parkje en toen de lsd ging werken namen we ketamine erbij. Dit versterkte behoorlijk de tripeffecten. Althans, ik raakte de realiteit kwijt waardoor ik meer opging in mijn trip en ik was me soms niet meer bewust van mijn lichaam. Zeer intens en dit moet je zeker niet doen als je nieuw bent met beide middelen. Ik kan me voorstellen dat mensen daar een bad trip van krijgen. Uiteindelijk gingen we rondjes lopen om meer van de omgeving te zien, vandaar de benaming 'keta walk'. In onze trip noemden we dit zo en ik kon soms moeilijk balans vinden en af en toe had ik het gevoel dat ik rondzweefde in plaats van liep, moeite met afstanden en diepte inschatten. Na 40 minuten werkte de ketamine uit en hebben we bijgenomen. Er was net gemaaid en de grashopen leken net schildpadden. En ik en een vriend gingen op een pleintje tennissen, alleen dan virtueel of fictief, hoe je het ook wilt noemen. Echt heel bizar. Daarna nog een keer bijgenomen en toen kwamen we iemand tegen die uit de kroeg uit een taxi stapte en we konden hem totaal niet verstaan en ik was eerst bang dat het aan ons lag maar hij bleek helemaal lam te zijn. En de taxi die verderop stond leek net een speelgoedautootje. De diepteperceptie was volledig verstoord door de drugs. Wel een leuk effect maar kan ook gevaarlijk zijn natuurlijk. Toen de keta uitwerkte, vond ik de trip zeer saai en vervelend, wat ik eigenlijk heel vreemd vond omdat ik een lsd trip altijd helemaal geweldig vond. Het zal wel komen door de intensiteit van de combinatie. Daarna werd ik heel moe en uitgeput. Dit heb ik altijd na het trippen. Maar dit keer werd ik ook extreem emotioneel, ik bleef maar huilen en ik was ergens bang dat dit niet meer weg zou gaan.

Gelukkig viel ik in slaap en voelde me een stuk beter daarna.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wij noemen het ketamoves :dancer::dancerman:
T
Tevil19Lid
01-01-2024, 00:00
#3
@Rebell gebruik je keta vaak in combinatie met tripmiddelen? Ik vind keta alleen namelijk niet de moeite waard.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#4
@Tevil19
Keta vanaf nuchtere staat is echt top.
Rustig doseren en opbouwen en niet voor de k-hole gaan dan word het super gezellig zeker het proberen waard.
Voor de rest niks anders gebruiken.

Lsd met Keta doe ik af en toe.
Nu pas nog gedaan maar dan moet je beide middelen onder controle hebben en zeker weten wat je doet.
Niet aan te raden voor mensen die snel fout gaan maar mensen die sterk in hun schoenen staan.
Dan ga je next lvl emoties komen er uit lachen huilen gieren en brullen.
:wink:
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Doe mij maar een k-hole zonder andere drugs er bij. Of net onder de k-hole, daar is het enorm interessant.

En dan altijd hangend zitten of liggen, lopen vind ik veel te link zonder enig motoriek vermogen.

Keta plus LSD heb ik recent geprobeerd. Op zich een interessante wisselwerking maar ik prefereer toch LSD zonder Keta. Dan vind ik 3Meo-PCP een stuk interessanter voor een flip met LSD, je blijft een stuk helderder en niet dat ontzettend duffe gevoel wat ik altijd heb als de keta uitwerkt.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#6
acht.zes zei:
Doe mij maar een k-hole zonder andere drugs er bij. Of net onder de k-hole, daar is het enorm interessant.

En dan altijd hangend zitten of liggen, lopen vind ik veel te link zonder enig motoriek vermogen.

Keta plus LSD heb ik recent geprobeerd. Op zich een interessante wisselwerking maar ik prefereer toch LSD zonder Keta. Dan vind ik 3Meo-PCP een stuk interessanter voor een flip met LSD, je blijft een stuk helderder en niet dat ontzettend duffe gevoel wat ik altijd heb als de keta uitwerkt.
Klik om te vergroten...

Gezellig met een groepje doen is leuk.
Een paar leuke meiden erbij!
Dan moet je juist niet te veel nemen.
Lekker kletsen en gek doen.
Dat maakt het leuk!
Bepaalde setting daar gaat het om.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."