Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOngevoelig of slechte keta

Ongevoelig of slechte keta

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
Snelle peppieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hi, ben ik weer eens.

Afgelopen zaterdag had ik 3 bekertjes tapbier op en een bekende had geen pep maar wel ketamine bij zich. Het begon met een puntje wat ik na een kwartiertje wel begon te voelen, na een uurtje nam ik nog 2 punten bij waarna ik me echt lekker vaag/dronken maar toch ook weer helder voelde, echt hetgeen ik van ketamine hoopte dat het zou zijn. Dinsdag avond blowde ik bij 3 punten keta en weer het effect, was wel van hetzelfde zakje.

Woensdagavond haalde ik 1 gram ketamine bij iemand maar dat viel erg tegen. Het waren witte/transparante kristallen die ik fijn hakte en vervolgens opschoof, maar na een kwartier voelde ik nog helemaal niks. Ik was doorgegaan tot 60 mg, vanavond heb ik nogmaals een poging gedaan tot 100 mg, met weer het ongewenste resultaat.

De leverancier gooide het op dat het per persoon verschillend is en dat hij dinsdagavond na 1 lijntjes direct is slaap viel.

Is dit relevant of verwerpelijk? Ben ik geflasht of kan ik voor die ketamine ongevoelig zijn?
De eerste reactie zal waarschijnlijk zijn: laat het testen! Maar dan overweeg ik liever iets anders om te proberen aangezien de meeste test centra vaste spreekuren hebben op dagen dat ik niet kan gaan.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ten eerste als je aan de drank bent en dan keta gaat nemen is dat vaak erg onverstandig die 2 samen kunnen een heel naar effect geven.

Maar ketamine is een hele zware drugs.
Ongevoelig zijn voor keta dat is volgensmij echt niet mogelijk.
Als je onder de diazepam zit is het effect van keta wel heel anders en niet heftig.

Maar ik heb een keta liggen als je daar net een puntje te veel van pakt dan ga je echt skyhigh!
Maar ik bestel nu ook wel is keta bij een gast die heeft staafjes en het ziet er goed uit geen poeder erbij maar het effect is gewoon niet wat het moet zijn.
Dus ik vraag mij ook af hoe dat zit.
Maar ongevoelig voor keta dat kan denk ik niet.

Bestel eens ergens anders en kijk hoe dat gaat.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Revolutionair zei:
Ten eerste als je aan de drank bent en dan keta gaat nemen is dat vaak erg onverstandig die 2 samen kunnen een heel naar effect geven.

Maar ketamine is een hele zware drugs.
Ongevoelig zijn voor keta dat is volgensmij echt niet mogelijk.
Als je onder de diazepam zit is het effect van keta wel heel anders en niet heftig.

Maar ik heb een keta liggen als je daar net een puntje te veel van pakt dan ga je echt skyhigh!
Maar ik bestel nu ook wel is keta bij een gast die heeft staafjes en het ziet er goed uit geen poeder erbij maar het effect is gewoon niet wat het moet zijn.
Dus ik vraag mij ook af hoe dat zit.
Maar ongevoelig voor keta dat kan denk ik niet.

Bestel eens ergens anders en kijk hoe dat gaat.
Klik om te vergroten...
Beetje keta na 3 bier kan echt geen kwaad. Niet teveel van beide en aanvoelen wanneer het te heftig is, gewoon kleine beetjes nemen. Dan komt het altijd wel goed.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#4
Stonologie zei:
Beetje keta na 3 bier kan echt geen kwaad. Niet teveel van beide en aanvoelen wanneer het te heftig is, gewoon kleine beetjes nemen. Dan komt het altijd wel goed.
Klik om te vergroten...

Ja na 3 biertjes maakt het mij ook niet uit.
Maar drank en keta is geen goede combinatie.
Met coke erbij kan het bij weer wel.
Kan ik veel drinken en veel keta nemen maar moet ik coke erbij nemen.
Maar deze jongen gaat keta proberen voor de eerste keer in de stad terwijl die heeft gedronken.
Dus dat raad ik zwaar af als je geen ervaring hebt met keta. Snap je..
S
Snelle peppieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Revolutionair zei:
Ja na 3 biertjes maakt het mij ook niet uit.
Maar drank en keta is geen goede combinatie.
Met coke erbij kan het bij weer wel.
Kan ik veel drinken en veel keta nemen maar moet ik coke erbij nemen.
Maar deze jongen gaat keta proberen voor de eerste keer in de stad terwijl die heeft gedronken.
Dus dat raad ik zwaar af als je geen ervaring hebt met keta. Snap je..
Klik om te vergroten...
Was op een boeren tentfeest waar het bier bijna met water wordt getapt lijkt het wel.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja daarom zei ik dat is niet hwt moment om keta tw gaan proberen.
Het is leuk vanaf nuchtere staat of bij mdma..
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kijk waneer het test centrum open is en geef hun een bezoekje.
Is gratis en dan weet je het zeker!

Als je denkt dat er echt geen ketamine in zid dan kun je nog altijd de ez test ketamine kopen bij een smart shop als dat geen reactie geeft dan heb je geen ketamine.

En als je van 3 puntjes keta niet goed van de kaart bent zonder tolerantie dan is het wss niet echt het beste spul ooit anyways.
S
Snelle peppieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heb het nu bij verschillende dealers vandaan en dat spul is goed en sterk, ze beweren dat het van dezelfde vandaan komt. Dat zegt voor mij genoeg

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."