#1
Hi, ben ik weer eens.
Afgelopen zaterdag had ik 3 bekertjes tapbier op en een bekende had geen pep maar wel ketamine bij zich. Het begon met een puntje wat ik na een kwartiertje wel begon te voelen, na een uurtje nam ik nog 2 punten bij waarna ik me echt lekker vaag/dronken maar toch ook weer helder voelde, echt hetgeen ik van ketamine hoopte dat het zou zijn. Dinsdag avond blowde ik bij 3 punten keta en weer het effect, was wel van hetzelfde zakje.
Woensdagavond haalde ik 1 gram ketamine bij iemand maar dat viel erg tegen. Het waren witte/transparante kristallen die ik fijn hakte en vervolgens opschoof, maar na een kwartier voelde ik nog helemaal niks. Ik was doorgegaan tot 60 mg, vanavond heb ik nogmaals een poging gedaan tot 100 mg, met weer het ongewenste resultaat.
De leverancier gooide het op dat het per persoon verschillend is en dat hij dinsdagavond na 1 lijntjes direct is slaap viel.
Is dit relevant of verwerpelijk? Ben ik geflasht of kan ik voor die ketamine ongevoelig zijn?
De eerste reactie zal waarschijnlijk zijn: laat het testen! Maar dan overweeg ik liever iets anders om te proberen aangezien de meeste test centra vaste spreekuren hebben op dagen dat ik niet kan gaan.
Afgelopen zaterdag had ik 3 bekertjes tapbier op en een bekende had geen pep maar wel ketamine bij zich. Het begon met een puntje wat ik na een kwartiertje wel begon te voelen, na een uurtje nam ik nog 2 punten bij waarna ik me echt lekker vaag/dronken maar toch ook weer helder voelde, echt hetgeen ik van ketamine hoopte dat het zou zijn. Dinsdag avond blowde ik bij 3 punten keta en weer het effect, was wel van hetzelfde zakje.
Woensdagavond haalde ik 1 gram ketamine bij iemand maar dat viel erg tegen. Het waren witte/transparante kristallen die ik fijn hakte en vervolgens opschoof, maar na een kwartier voelde ik nog helemaal niks. Ik was doorgegaan tot 60 mg, vanavond heb ik nogmaals een poging gedaan tot 100 mg, met weer het ongewenste resultaat.
De leverancier gooide het op dat het per persoon verschillend is en dat hij dinsdagavond na 1 lijntjes direct is slaap viel.
Is dit relevant of verwerpelijk? Ben ik geflasht of kan ik voor die ketamine ongevoelig zijn?
De eerste reactie zal waarschijnlijk zijn: laat het testen! Maar dan overweeg ik liever iets anders om te proberen aangezien de meeste test centra vaste spreekuren hebben op dagen dat ik niet kan gaan.