#1
Diazepam en keta word gebruikt om mensen in een narcose houden.
Maar ik neem natuurlijke hele lage dosisen.
En dan gebruik ik natuurlijk geen ghb op dat moment.
Maar dat is zo lekker slapen.
Valium en een jointje ook!
Nee nooit lichamelijk verslaafd geweest ik bing hem wel een paar dagen door maar stop tijd.
Nu sinds kort die medicijnen ondekt.
Prima voor na een paar dagen feesten![:tongueout:]()
Je moet dan ook voor de rest drugsvrij zijn.
Geen drank of iets erbij.
Maar wel echt slapen en hoe!
Ben in een keer weer nuchter de volgrnde dag.
Maar ik neem natuurlijke hele lage dosisen.
En dan gebruik ik natuurlijk geen ghb op dat moment.
Maar dat is zo lekker slapen.
Valium en een jointje ook!
Een comedown van ghb, valium erachteraan om het te neutraliseren en zonodig keta erbij om te slapen maar niet lichamelijk verslaafd..![]()
Nee nooit lichamelijk verslaafd geweest ik bing hem wel een paar dagen door maar stop tijd.
Nu sinds kort die medicijnen ondekt.
Prima voor na een paar dagen feesten
Je moet dan ook voor de rest drugsvrij zijn.
Geen drank of iets erbij.
Maar wel echt slapen en hoe!
Ben in een keer weer nuchter de volgrnde dag.
