#1
"Ketamine de aanmaak van receptoren, synapsen en verbindingen in de hersens faciliteert."
Dit is een direct effect van nmda antagonism e?
Dit is een direct effect van nmda antagonism e?
De voornaamste werkingsmechanisme is NDMA receptor antagonisme, de vraag of tolerantie vorming snel een probleem kan vormen bij het facciliteren van consistente effecten bij het toepassen van Ketamine is vrij overtuigend een nee,Vormt tolerantie niet snel een probleem met 1-2 maal weeks een infusie van 50mg IV?
Wetenschappelijk onderzoek naar het effect van Ketamine op depressie in farmaceutische setting is relatief nieuw. Maar momenteel lijkt er een consensus te heersen dat de voornaamste factor die de antidepressieve effecten van Ketamine lijkt te verklaren het feit dat Ketamine de aanmaak van receptoren, synapsen en verbindingen in de hersens faciliteert.Zoja heeft dit een sterk effect op de antirldepresive werking van ketamine?
Van wat ik begrijp zijn de voornaamste metaboliten van Ketamine: Norketamine (methylgroep minder aan het N atoom / de staart), Dehydronorketamine (waarbij 1 koolstofatoom en 3 waterstofatomen worden onttrokken) en Hydroxynorketamine waarbij 1 koolstofatoom en 2 waterstofatomen zijn onttrokken.Is het bekend of de antidepresive werking door. Ketamine komt of een van zijn metabolieten?
Google is je vriend."Ketamine de aanmaak van receptoren, synapsen en verbindingen in de hersens faciliteert."
Dit is een direct effect van nmda antagonism e?
Google is je vriend.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."