#1
Een speed lover die vrijwel geen speed meer doetIk denk dat hij bedoelde om het niet meteen te gaan mixen, maar eerst zien wat ket op zich met je doet. Maar je bent een speed lover? Gegroet, ik ook.
Een speed lover die vrijwel geen speed meer doetIk denk dat hij bedoelde om het niet meteen te gaan mixen, maar eerst zien wat ket op zich met je doet. Maar je bent een speed lover? Gegroet, ik ook.
Als je genoeg pakt trip je van allebijR Keta is toch die meer trippy Keta, toch ?
Ik heb vaak ook dat ik gwn in mijn bed lich op net wat teveel ket en Echt het afvraag hoe ik hier in hemelsnaam Ben beland.
Het voelt zo buitenaards.
Net alsof ik vast zit in een simulatie en eindelijk tot de realisatie kom dat niks Echt is.
Zo verwardend.
Heb ook meerdere malen gehad dat ik achter de schermen van de realiteit zweef.
Zegmaar de stoppenkast van het universum.
Een donkere tunnel waar de bedrading van het universum zit.
Vaag spul
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."