Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine doseren

Ketamine doseren

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
A
AppelgebakLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hai.

Ik heb hier nog ongeveer een halve gram ketamine. Is van een tijdje geleden van mij en mijn vrienden.

Nou lees ik best wel veel dat keta best leuk kan zijn alleen.

Ik heb alleen geen mg weegschaal. Met iets anders doe ik het gewoon op gevoel maar keta is volgens mij best gevaarlijk als je daar iets teveel van doet. Iemand tips? Of zou ik het nu gewoon niet doen tot ik een mg weegschaal heb?
h
hetgajulliegoedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wegen is het beste.

slecht alternatief, als je tenminste zeker weet dat het ongeveer een halve gram: verdeel het op het oog in 8 gelijke porties (door de helft, die weer door de helft, en die weer door de helft) dan weet je dat die allemaal ongeveer 62,5mg per stuk zijn. Daarmee kun je enigszins de dosering in de gaten houden.

weeg/schat de dosering vantevoren en zet ze klaar op een beetje handige manier. Als je eenmaal waus van de keta bent gaat afwegen/doseren een stuk lastiger.

maar nogmaals, een weegschaaltje kost je een paar tientjes, en is verreweg het beste.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#3
Appelgebak zei:
Of zou ik het nu gewoon niet doen tot ik een mg weegschaal heb?
Klik om te vergroten...
Dit is bij drugsgebruik in het algemeen sowieso het beste. Ketamine is wel een relatief veilige drug t.o.v. veel andere drugs, in de zin van dat het niet snel tot levensgevaarlijke situaties zal leiden bij monogebruik. Als je te hoog doseert dan kom je waarschijnlijk in een k-hole terecht, maar dit an sich is niet gevaarlijk.

Drug_danger_and_dependence-small.png
effective-dose-as-a-percentage-of-lethal-dose.png
h
hetgajulliegoedLid
01-01-2024, 00:00
#4
als je alleen bent is een k-hole is niet ongevaarlijk, je kunt stikken in kots, of met je gezicht op het kussen. Onverstandige mensen gaan wel eens in bad en dan out. En van de trap afdonderen is ook niet onmogelijk.

ik zou met weinig ervaring niet in mijn eentje ’op gevoel’ keta doseren.
E
ErionicsLid
01-01-2024, 00:00
#5
@LezenenLeren Ik dacht juist dat het met Ketamine bijzonder moeilijk was om zo aan je eind te komen. Dat is volgens mij ook de reden dat het uberhaupt nog een medische toepassing heeft. Een narcose-middel was niet de ademhaling lam legt, én je behoud je slikreflex. Wat er volgens mij ook voor zou moeten zorgen dat je en beter je maaginhoud binnen kan houden door wat tegendruk, en mocht je overgeven dat je uit reflex poogt je luchtpijp schoon te houden. Iets wat met opiaten en ook alcohol niet het geval is. Ik kan er flink naast zitten hoor, ik ben maar een gebruiker, geen opgeleide medicus.
N
Noona__93Lid
01-01-2024, 00:00
#6

K-hole of derealisatie? Tripreport/vragen.

Goedenavond DF'ertjes. **WARNING, VERY VERY LONG STORY!!!!* Zo gedetailleerd mogelijk. Ik weet niet of hij in de subgroep ketamine of tripreports moet.... Ik heb een paar dagen de tijd gehad om mijn ervaring even te laten zinken of te plaatsen. Ik vind ketamine opzich al lastig om uit te...
drugsforum.nl drugsforum.nl

Mijn verhaal over ketamine alleen snuiven(met slapende partner naast me die het niet wist)
Ik ben nooit bang geweest voor drugs, alleen keta liet me een toontje lager zingen.
Toen ook een jaar niet meer gedaan, nu nog steeds voorzichtig.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."