#1
Dank voor de info.
Ik persoonlijk heb vooral de ervaring dat mijn glucosespiegel daalt nadat ik heel euforisch ben geweest. Qua intensiteit is dat wellicht vergelijkbaar met iemand die in een psychotische episode extreem manisch is. Ik kan me voorstellen dat je dan ook meer suiker verbruikt. Maar ja, het blijft gissen.
Ik hoop dat er nog is meer onderzoek naar de precieze fysieke effecten van psychedelica gaat komen.
Drugsenuitgaan zei:Wanneer je door het trippen in paniek raakt of angstig wordt, werkt het enigszins als stimulant. Je verbruikt dan meer suiker en hierdoor daalt het glucosegehalte.
Ik persoonlijk heb vooral de ervaring dat mijn glucosespiegel daalt nadat ik heel euforisch ben geweest. Qua intensiteit is dat wellicht vergelijkbaar met iemand die in een psychotische episode extreem manisch is. Ik kan me voorstellen dat je dan ook meer suiker verbruikt. Maar ja, het blijft gissen.
Ik hoop dat er nog is meer onderzoek naar de precieze fysieke effecten van psychedelica gaat komen.