Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAdvies gevraagd

Advies gevraagd

24 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#1
waarom overleg je niet met hem?

stel het eens voor, misschien heeft hij er wel meer verstand van als wij
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je een eetstoornis hebt zou ik iig uit de buurt blijven van speed en coke.
Er zijn helaas genoeg meisjes met een eetstoornis die dat spul gebruiken om af te vallen omdat het je hongergevoel onderdrukt. Heb er een aantal gekend. Ik zeg niet dat dat perse jou ook moet overkomen, maar als je verslaafd bent aan laxeermiddelen is dat risico misschien wel aanwezig. Ik vind het beide ook geen drugs om mee te beginnen. Maar wie ben ik.

Je zou eens wiet kunnen roken of een mdma pilletje (wel getest!) kunnen proberen. Als je jezelf nou beloofd dat je het bij 1 keer houdt, zijn dit mooie ervaringen om eens in je leven meegemaakt te hebben.
L
LittlebutterflyLid
01-01-2024, 00:00
#3
cropp zei:
waarom overleg je niet met hem?

stel het eens voor, misschien heeft hij er wel meer verstand van als wij
Klik om te vergroten...

Ik ben het sowieso wel van plan om het er eerst met hem over te hebben.

Elfquest zei:
Als je een eetstoornis hebt zou ik iig uit de buurt blijven van speed en coke.
Er zijn helaas genoeg meisjes met een eetstoornis die dat spul gebruiken om af te vallen omdat het je hongergevoel onderdrukt. Heb er een aantal gekend. Ik zeg niet dat dat perse jou ook moet overkomen, maar als je verslaafd bent aan laxeermiddelen is dat risico misschien wel aanwezig. Ik vind het beide ook geen drugs om mee te beginnen. Maar wie ben ik.

Je zou eens wiet kunnen roken of een mdma pilletje (wel getest!) kunnen proberen. Als je jezelf nou beloofd dat je het bij 1 keer houdt, zijn dit mooie ervaringen om eens in je leven meegemaakt te hebben.
Klik om te vergroten...

Lax (zoals laxeermiddelen in het eetstoornis wereldje genoemd wordt) heb ik nog nooit gebruikt. Ik heb er wel aan gedacht maar de gedachten waren niet heel sterk. Van lax val je geen gram af. Het is rotzooi. Je spijsvertering gaat er kapot van. Daarnaast heb ik geen ondergewicht.
De verhalen over speed en coke, de verhalen die ik erover gelezen heb, zijn eng. Ik ben op dit moment bang voor speed en coke. Voor mdma, wiet en paddo's heb ik die angst minder. Een pilletje speed lijkt me sowieso minder eng dan gespoten dosering. Snuiven van speed en coke, het trekt me niet zo. Maar dat wil niet zeggen dat ik het niet wil proberen. Hiermee doel ik vooral op coke.
Met GHB, LSD en heroïne hoef je bij mij niet aan te komen. Dat spul ben ik echt heel erg bang voor.
Ik wil het ook zeker bij 1 keer houden, omdat ik zie dat die vriend van mij eraan onder door gegaan zou zijn. Maar dan wil ik sowieso meerdere middelen willen proberen. Hopelijk klinkt het niet heel tegenstrijdig. En als ik dan toch voor 1 middel moet kiezen, is de kans groot dat ik voor MDMA ga.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik ken veel mensen en veel verhalen van mensen die het 1 keer wilde proberen, en het is niemand gelukt.

als je het een keer wilt proberen moet je het helemaal niet doen, hoe sterk je er ook voor bent.
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#5
Oh had begrepen dat je wel laxeermiddelen nam, my bad.
Ja ik zou eens opzoeken wat voor gevoel je van verschillende drugs krijgt en kijken wat je daarvan het meeste aanspreekt.

Zorg iig dat er de eerste keer iemand bij je is die je vertrouwd en die zelf nuchter blijft, zodat die een oogje op je kan houden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."