#1
Dat is het zeker. Aan 50mg heb je een lekkere boost, en met 100mg ga je behoorlijk hard.
Petrovic zei:Dat is het zeker. Aan 50mg heb je een lekkere boost, en met 100mg ga je behoorlijk hard.
Zo heb ik het niet evaren. het zorgt er voornamelijk voor dat er adrenaline wordt gereleased, een beetje ephedra achtig omschijven mensen het.Oom Klaas zei:Petrovic zei:Dat is het zeker. Aan 50mg heb je een lekkere boost, en met 100mg ga je behoorlijk hard.
Huh, is 't zo potent dan.
Dan is 't wel interessant om eens wat te testen![]()
Is 't ook zo net als met caffeine bijvoorbeeld dat een hogere dosis snel leid tot bonkend hoofd enzo?
yeti zei:L-tyrosine is wat jij nodig hebt Endor.
Gives you power & je wordt er nog lekker bruin van ook als je ff het zonnetje induikt.
Petrovic zei:Zo heb ik het niet evaren. het zorgt er voornamelijk voor dat er adrenaline wordt gereleased, een beetje ephedra achtig omschijven mensen het.Oom Klaas zei:Petrovic zei:Dat is het zeker. Aan 50mg heb je een lekkere boost, en met 100mg ga je behoorlijk hard.
Huh, is 't zo potent dan.
Dan is 't wel interessant om eens wat te testen![]()
Is 't ook zo net als met caffeine bijvoorbeeld dat een hogere dosis snel leid tot bonkend hoofd enzo?
Ik vond het een lekkere speedy rush geven.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."