Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWie pokert zich nog meer nachtenlang WSOP-Champ met coke of

Wie pokert zich nog meer nachtenlang WSOP-Champ met coke of

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
s
schizo_userLid
01-01-2024, 00:00
#1
speed. Elke week haal ik zeker 2 nachten door al kaartend :grin: op pokerstars :grin: . Strak pokert voor mij toch t lekkerst :) . Voor wie geldt dat ook? En dan toernooien met veel deelnemers, of zijn dan ringgames favoriet. Voor mij ringgames die ik als ik stark sta soms te overmoedig speel waardoor er soms een paar tientjes maar vannacht dus een meier in 't putje verdwijnen.
Nog meer sostars :rock: -spelers dus?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nope, niet alleen misbruik ik geen drugs voor andere dingen dan eens in het weekend feesten, ik heb ook een stricte policy dat ik poker alleen nuchter speel en dan zelfs alleen op de momenten dat ik goed helder en scherp ben. De juiste state of mind hebben is waarschijnlijk het allerbelangrijkste voor succesvol poker spelen.

Pokeren onder invloed van alcohol of thc is zowieso geldverspilling omdat je niet genoeg je aandacht erbij kan houden. Onder invloed van speed / coke heb ik nooit geprobeerd, je bent dan wel helder en scherp, maar ik denk iets te overmoedig en misschien ook te para, dat je steeds denkt dat ze bluffen als je geraised word en een stack weg gooit door dan allin te gaan :)

Ik kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die pep gebruiken juist om succesvol te kunnen spelen, vooral in de lang durende live events. Als je een paar lange dagen moet pokeren, dan zal de eventuele overmoedigheid misschien een kleiner nadeel zijn dan de vermoeidheid. En een beetje extra moed is misschien ook niet slecht als je tegen bekende top spelers moet spelen.
s
schizo_userLid
01-01-2024, 00:00
#3
Met coke heb ik volgens mij geen last van overmoedigheid. Met pep wel merkte ik vannacht, bleef maar inkopen op een 1$/2$ fixed limit table, na in het begin 70 winst te hebben gestaan wat ik niet cashte. Kostte me dus wat :( .
De tourney's die ik speel zijn verschillend: 3.30+R 180 spelers, 2.20 180 spelers 4.40 1000 cap, 3.30+R 50.000$guaranteed, zelfde 40.000 guaranteed. sunday quarter million, soms deepstacks 11$(leuk als je de tijd heb maar gaat wel erg traag). enkele andere 11-ies en soms de 5.50 2R1Addon. Zo kan ik nog wel even doorgaan. Heb er afgelopen jaar enkele tientallen uren per week gespeeld soms met veel plezier vanaf het begin soms tegen de verveling, wat dan na als ik eenmaal in een toernooi zat overgaande in puur plezier.
Wat gooi jij er per week op? Ik in slechte weken over de 50euro. En speel je ook ringgames(die vindt ik de laatste weken zwaar goed. En welke rebuys speel je allemaal tot en met hoog of b.v. alleen micro en laag?
v
verneukeratiefLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nog een pokerliefhebber meldt zich. Speel zelf ook voornamelijk op stars en doe bij voorkeur lange rebuytoernooien. Eigenlijk altijd onder invloed van alcohol en wiet. Die combinatie werkt voor mij prima. Concentreer me beter, ben rustiger/geduldiger, minder angst en de alcohol zorgt soms voor de broodnodige agressie. Poker icm met pep/coke maakt me vaak té overmoedig. Wel ga ik alleen spelen als ik écht zin heb en zoals Wacky al zei 'de juiste mindset' heb. Anders is het idd vaak weggegooid geld. Wat speel je zelf zo al voor toernooien?
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#5
1/2 fixed limit is echt huge in vergelijking met de buyins die je voor je toernooien betaald. Het lijkt misschien niet veel 1/2 fixed limit, maar limit heeft een enorme variantie en door bad luck kun je zo 250 big bets ofwel 500$ verliezen zonder dat je daar zelf fouten voor moet maken.

Zelf speel ik uitsluitend 6max NL cash games. Toen ik veel pokerde de NL100, nu na een pauze af en toe casually NL25. Gelukkig heb ik nooit een cent moeten storten.Toen ik begon met pokeren heb ik eerst een bankroll gebouwd met casino bonussen. Daarna begonnen op de 10/20 cent limit tafels.

Door deze thread heb ik zin om te pokeren, maar ik heb een pep kater, dus ik mag niet van mezelf :tongueout:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dure hobby hoor...
v
verneukeratiefLid
01-01-2024, 00:00
#7
Speel nu ruim 3 jaar online. Heb mijn bankroll opgebouwd door bonussen, freerolls en daarna turbosng's 45 mans. Gelukkig altijd winstgevend anders was ik er denk ik ook niet mee doorgegaan. Mede door veelvuldig uitcashen ben ik altijd een schrale schrapert gebleven. :grin:
Nu speel ik 3 t/m 22$ rebuy zolang de bankroll het toelaat.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."