Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is inocital?

Wat is inocital?

15 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#1
waren het kleine envelopjes ?
I
IrianaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi, mijn vraag is wat is inocitol? Afgelopen zondag zag ik het bankpasje van mn vriend in de
wc liggen, toen ik in zn tas keek zaten daar 2 kleine envelopjes met witte poeder in.
Toen ik ernaar vroeg werd hij kwaad, later vertelde hij dat het ontstekingsremmend en pijnstillend was. hij heeft n.l steeds ontstekingen in zn neus.
Ik heb toch het idee dat dit wat anders is, ik maak me zorgen.
Groetjes, Iriana
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Je bedoelt vast Inositol, dat is een middel, dat wordt in het kappersgebeuren gebruikt om je haar sneller van te laten groeien, maar in de coke-wereld om mee te versnijden.
Je kunt op internet genoeg vinden over Inositol, maar het is in principe een vitamine-achtige stof.
Dus hij kan het gebruiken of zijn haar sneller van te laten groeien, of hij heeft gewoon coke.
Maar twee kleine envelopjes... ben wel bang dat het coke is.

Veel succes ermee in ieder geval!
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#4
Feit dat je z'n bankpasje in de wc vond, is ook erg verdacht. Ik denk ook dat het om coke of evt speed gaat... Vervelend dat ie niet eerlijk tegen je is.

Succes ermee!

n.b. je zou evt nog een piep klein beetje op je tong kunnen leggen... Smaakt het bitter en krijg je een verdoofd gevoel op je tong, dan kun je bijna met zekerheid zeggen dat het hier om een drug gaat.
I
IrianaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bedankt voor jullie reacties, ben ik weer wat wijzer geworden, en ja het waren 2 van die kleine envelopjes of driehoekjes. Ik hoop niet dat ie daar verslaafd aan is, hij heeft ook niet veel geld.
Maar het feit dat ie erover liegt, want het is dus niet ontstekingsremmend en pijnstillend vindt ik heel erg! Ben echt kwaad en weet nog niet hoe ik verder moet..met hem.
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#6
+verstoppen
+liegen
+neus ontsteking
+bankpas in het toilet
+ 2 envelopjes

hoogst waarschijnlijk coke en wel vaker dan alleen in het weekend denk ik :rolleyes:
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#7
en ik heb ook nog nooit gehoord van ontstekingsremmers in poedervorm die je moet snuiven,heeft je vriend toevallig een Colombiaanse huisarts? dat zou een hoop verklaren..
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Behandeling met Fluticasone propionate - een ontstekingsremmend middel - onderdrukt zowel de vroege allergische reactie (die direct na blootstelling aan het allergeen ontstaat) als de late allergische reactie (die enkele uren na blootstelling optreedt) en de hyperreactiviteit. Fluticasone is dus een probaat middel. Vanwege bijwerkingen dient dit soort middel echter zoveel mogelijk beperkt te worden.
Een ander middel, Levocabastine (geen ontstekingsremmer, maar een zogenoemd 'antihistaminicum', met een blokkerend effect op histamine in de neus), onderdrukte alleen de vroege allergische reactie, niet de ontsteking van het neusslijmvlies en hyperreactiviteit.

deze remmers dienen nasaal ingenomen te worden :stoned:
----------------------------------------------------------------------------

niks uitsluiten :smoke: maar ik denk dat hij flink aan de pep/sos zit, weinig geld----> sos :rock:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ben altijd blut, zit ik nu ook aan de coke? :(
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#10
Angramar Temenos zei:
Ik ben altijd blut, zit ik nu ook aan de coke? :(
Klik om te vergroten...

zou kunnen :mrgreen: of pep, mdma, heroine ? zegt u t maar.... :tearsofjoy:
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#11
Iriana zei:
Bedankt voor jullie reacties, ben ik weer wat wijzer geworden, en ja het waren 2 van die kleine envelopjes of driehoekjes. Ik hoop niet dat ie daar verslaafd aan is, hij heeft ook niet veel geld.
Maar het feit dat ie erover liegt, want het is dus niet ontstekingsremmend en pijnstillend vindt ik heel erg! Ben echt kwaad en weet nog niet hoe ik verder moet..met hem.
Klik om te vergroten...

ik ken geen medicijnen die in envelopjes worden voorgeschreven
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#12
TimKGB zei:
Angramar Temenos zei:
Ik ben altijd blut, zit ik nu ook aan de coke? :(
Klik om te vergroten...

zou kunnen :mrgreen: of pep, mdma, heroine ? zegt u t maar.... :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Voornamelijk LSD :hearteyes:
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#13
Angramar Temenos zei:
TimKGB zei:
Angramar Temenos zei:
Ik ben altijd blut, zit ik nu ook aan de coke? :(
Klik om te vergroten...

zou kunnen :mrgreen: of pep, mdma, heroine ? zegt u t maar.... :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Voornamelijk LSD :hearteyes:
Klik om te vergroten...

ACID :hearteyes:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
Boos worden, liegen, coke. Dump die loser.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#15
cokejunk mijn gok
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#16
denk ook aan coke :stoned: ik zeg altijd maar zo; 'als de kat van huis is, dansen de muisen op tafel' :grin:















:stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."