#1
ik heb er toevallig een -> het werkt niet, ben betrapt door mn ouders >.<

Wacky zei:Toch, de asbak zou opzich wel moeten werken lijkt me, als het een beetje windstil is je kamer lijkt me dat ie de lucht wel binnen moet kunnen houden. Maar je joint zit natuurlijk niet steeds in de asbak, en je blaast je lucht ook niet uit in je asbak...
Een 400 kuub afzuiging in een gemiddelde kamer van 4x4x2,5=40 zou dus in 6 minuten de lucht van je kamer moeten cleanen. Maar natuurlijk heeft ie dan niet alle lucht gehad, maar een deel van de lucht wel 2 keer. Ik ben er even niet aan toe om harder na te denken, maar mijn intuitie zegt dat hij dan in 6 minuten de helft van de viezigheid uit de lucht gehaald heeft, en dan 6 minuten later weer de helft van de helft enzo (halfwaardetijd 6 minuten) na 5 keer de halfwaarde tijd, oftewel een half uur zou er nog ongeveer 1,5 % van de rook in je kamer over moeten zijn. Is het dan echt niet weg, na een half uurtje aan laten staan ?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."