#1
hallo allemaal,
ik ben saar, en ik kwam hier op dit forum terecht en vond dit zeer intressant voor mijn eindwerk, ik doe een opleiding psychiatrisch verpleegkunde in belgie, en eeuuh dus hier gaat mijn eind werk over, maar ik heb hier al enkele dingen gelezen en gezien die mij zeer goed kunnen helpen, als er nog tips zijn van jullie uit kan ik deze alvast gebruiken!!! bedankt!
grtjs saar
ik ben saar, en ik kwam hier op dit forum terecht en vond dit zeer intressant voor mijn eindwerk, ik doe een opleiding psychiatrisch verpleegkunde in belgie, en eeuuh dus hier gaat mijn eind werk over, maar ik heb hier al enkele dingen gelezen en gezien die mij zeer goed kunnen helpen, als er nog tips zijn van jullie uit kan ik deze alvast gebruiken!!! bedankt!
grtjs saar