#1
Je wilt heel veel drugs nemen, om vervolgens nóg meer drugs te nemen. Natuurlijk, dat is altijd het beste idee!
Tripper zei:Als je ADD hebt ben je toch al druk? Dus je neemt een beetje om normaal te zijn en om vervolgens weer druk te worden neem je extra veelen daarbij wil je XTC nemen en dan vraag je of dat slim is?
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."