Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHelp

Help

3 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het is toch wel diep triest dat dit èèn van de eerste topics is geweest waar niks op beantwoord is geweest. Gelukkig is het nu allemaal wat beter dan vroeger.
w
wakawakaLid
01-01-2024, 00:00
#2
8 jaar oud :openmouth: Wel raar ja dat niemand heeft gereageerd.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Amanda, ben jij dat?
A
AmandaLid
01-01-2024, 00:00
#4
:( Ik heb nu sinds anderhalf jaar een relatie met een superlieve gozer. :hearteyes: Alleen ik kan hem niet meer bereiken. Doordat hij nu zo depressief is gaat hij steeds meer blowen en snuiven. Hij slaapt niet meer en heeft voor de rest allerlei vage klachten. Ik weet dat hij allang gebruikt maar ik weet nu dat er echt iets moet gaan gebeuren voordat het uit de hand loopt. Hij leeft in zijn eigen wereld, hij praat niet meer en vind niks mee belangrijk alleen mij zegt hij maar hij heeft niet door dat hij mij negeert en dat ik door dit alles zelf ook zo stom ben geweest om te gaan gebruiken. Doordat het met slecht gaat gaat het met ook slecht. Ik vreet mezelf letterlijk en figuurlijk op. Als dit zo door gaat gaat alles kapot. Ikzelf, hij en onze relatie. Alleen maar aan die kutzooi! Wat moet ik doen! :cry:
Als het wat beter gaat allemaal denk ik dat ik kan stoppen, althans als ik met mijn relatie zou kappen zou het allemaal goed komen met mij. Maar hij dan? Ik kan hem toch niet laten zitten? Ik wilde die oude goeie gozer terug voordat het te laat is en mijzelf, maar hoe?! :confused:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."