#1
Hallo,
ik weet niet of dit op het forum hoort maar het heeft wel wat met drugs te maken .
ik ben vandaag een beetje heel dom bezig geweest, ik heb in het openbaar gedronken en alsof de duivel er mee speelde kreeg ik gratis en voor niets een bekeuring. Oke alles leuk en aardig, ik moet naar halt. Maar het grote probleem is als ik het mijn ouders vertel dat ze helemaal bloedheet worden, kwaad en boos ( ja tot nu toe allemaal begrijplijk jaja) maar ... dat mijn vader me hoogstwaarschijnlijk zal gaan slaan, ik een strafkamp moet gaan leven en dat ik nooit meer weg mag enzovoort. Dus de vraag is ; Hoe kan ik het tactisch het superleuke nieuws vertellen?
Verder, ik weet dat het dom en onverantwoord was. Ik weet dat het compleet fout was en een stomme actie, normaal gesproken doe ik het nooit op straat, maar deze keer kwam het net zo uit. Ook drink ik bijna nooit 1x in de 2/3 maanden, maar ik ben ook 15,5 jaar.
Alvast bedankt![:)]()
ik weet niet of dit op het forum hoort maar het heeft wel wat met drugs te maken .
ik ben vandaag een beetje heel dom bezig geweest, ik heb in het openbaar gedronken en alsof de duivel er mee speelde kreeg ik gratis en voor niets een bekeuring. Oke alles leuk en aardig, ik moet naar halt. Maar het grote probleem is als ik het mijn ouders vertel dat ze helemaal bloedheet worden, kwaad en boos ( ja tot nu toe allemaal begrijplijk jaja) maar ... dat mijn vader me hoogstwaarschijnlijk zal gaan slaan, ik een strafkamp moet gaan leven en dat ik nooit meer weg mag enzovoort. Dus de vraag is ; Hoe kan ik het tactisch het superleuke nieuws vertellen?
Verder, ik weet dat het dom en onverantwoord was. Ik weet dat het compleet fout was en een stomme actie, normaal gesproken doe ik het nooit op straat, maar deze keer kwam het net zo uit. Ook drink ik bijna nooit 1x in de 2/3 maanden, maar ik ben ook 15,5 jaar.
Alvast bedankt