Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsik ben niew en neeed tips

ik ben niew en neeed tips

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
d
donald dukkLid
01-01-2024, 00:00
#1
hey mensen,
ik ben 14 jaar oud en wil graag drugs gebruiken :hearteyes:
het probleem is dat mn ouders het dus ECHT niet goed vinden.
ik wil daarom graag van jullie wat stofjes weten waar ik high/ stoned van word.
als je het moet roken is geen probleem, me ma rookt ( ik jat wel wat van dr =p)
ik wil opzich ook wel trippen, maar ik ben er bang voor........... :flushed:
ik moet het niet hoeven te bestellen ofzo, dat kan ik niet geheim houden lol

ik heb al deze dingen gedaan:
roken (wel lekker..)
drinken (lekker)
lijm snuiven (werd licht in mn hoofd)

dingen die ik las die je kan gebruiken:
lijm snuiven ( is erg slecht voor je?)
nootmuskaat?
lachgas ( waar haal ik dat en risicos etc?)
klaprozen ( risicos en effect?)
hoestsiroop met dxm ( ik ben bang voor een trip...)
een nep id maken en daarmee naar de coffee shop......( ik lijk bij god nog niet eens 16)


alvast bedankt,
stel je voor, heb ik drugs in m'n tuin staan =p)
M
MorningweedzorLid
01-01-2024, 00:00
#2
Drugs zijn slecht voor je. Ik zou andere dingen gaan doen als ik jou was.

Ga in iedergeval geen maffe dingen zoals lijm snuiven doen.
Als je bang bent om te trippen, blijf er dan aub vanaf. Want het wordt er echt niet beter op.

Het is jammer dat ik je waarschijnlijk niet kan overtuigen, maar ik zou er maar van af blijven :)
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik ben 14 jaar oud en wil graag drugs gebruiken :hearteyes:
het probleem is dat mn ouders het dus ECHT niet goed vinden.
Klik om te vergroten...

Het probleem is niet dat je van je ouders geen drugs mag gebruiken, maar het probleem is dat je op je veertiende drugs wil gebruiken.

Je bent veertien en je lichaam is nog lang niet volledig ontwikkelt, als je nu al drugs gaat gebruiken zal dat een negatieve invloed hebben op je ontwikkeling, zowel geestelijk als lichamelijk. En ga alsjeblieft niet lopen kloten met dingen zoals lijm snuiven, nootmuskaat of hoestsiroop. Dat is echt gekkenwerk.

En we gaan hier op het forum echt geen tips geven hoe veertienjarigen stiekem drugs kunnen gebruiken. Slot erop dus.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."