Dank jullie wel voor de reacties, maar ik was meer benieuwd of mijn vrienden echt zo zijn of niet. Ik moest gewoon een keertje mn verhaal kwijt.
#2
Je komt vooral jezelf tegen en dan weet je ineens dat het allemaal zo onbelangrijk is en wil je alleen maar knuffellen
#3
Hallo ik heb 2 keer een pil genomen en bij de 2e keer spacede ik hem wel hard
Ik had 2 diamantjes genomen. Op een gegeven moment dacht ik aan mn jeugd en die was niet al te fijn, ik heb me toen eindelijk opengesteld voor een paar vrienden .Het was best heftig mr ik was er blij mee. Een andere vriend kwam aanlopen en vonden dat we tijdens de space niet aan zulke dingen moesten denken op een groffe manier, toen werd ik kwaad mr ik hield me in en hij zag t aan me en zei ; oh sorry ik wist niet dat t zo erg was. Toen ik dat hoorde dacht ik oke oke het is goed, maar toen ik met hem wou praten klonk hij heel schijnheilig. Ik vroeg aan hem of hij het misschien wou weten. En hij klonk meer nieuwsgierig dan dat ie me wou helpen.
Ik vraag me af of het aan hemzelf lag of door mijn space
Toen dacht ik ik ga ff naar t groepje die stond te praten met een gozer met zn bmw en de vrienden die wel is stoer praatte zaten de hele tijd op te scheppen.
Zulke ervaringen gehad of antwoord op mn vraag?
#4
Dat jij open wilt spreken over wat jou is gebeurd in je leven kan zeker een gevolg zijn van xtc. Het kan een prettig effect zijn ervan. Of het altijd handig is (om er aan toe te geven) is nog een tweede. Door de xtc denk je nl misschien dat iedereen op je verhaal zit te wachten en dat men er graag naar luistert. Dit kan weleens tegenvallen en als je dan je levensverhaal vertelt tegen iemand, dan kan dat ook wel eens averechtse effecten hebben.
#5
XTC laat nooit zien hoe je echt bent, eigenlijk is al die euforie en shit een illusie.
Het voelt wel 'echt' aan, maar je bent niet helemaal jezelf wanneer je XTC geslikt hebt. ( mijn mening)