Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIs dit een bad trip? Wat doe je eraan?

Is dit een bad trip? Wat doe je eraan?

1 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
Y
YddubLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vind het lekker om na een drukke week, in het weekend uit te zakken op de bank, een jointje op te steken, en op me gemak een film te kijken :)

Een week of 3 geleden was ik aan het blowen, en merkte ipv het voor mij gebruikelijke ontspannen, zorgeloze gevoel iets anders. Ik werd ontzettend zelfbewust, en begon spontaan aan de afgelopen werkweek te denken, op een heel kritische en analyserende manier. Kon er niet mee stoppen, het leek alsof ik mijn gedachten niet meer in de hand had. Erg vaag allemaal, had nog nooit zoiets meegemaakt. :confused:

Om wat over mijn gewoonten te vertellen, ik blowde voor deze situatie zo'n 2 a 3 maanden ervoor wekelijks, en nooit ergens last van gehad. Heb een paar dagen na deze ervaring een jointje opgestoken om te kijken of het een éénmalig iets was, maar begon hetzelfde gevoel te krijgen, en heb meteen die joint uitgedrukt.

Ik baal nu als een stekker dat ik kennelijk niet meer rustig kan genieten van een jointje! Is dit dus een bad trip? Hoe komt dit? Kan dit liggen aan de wiet of het merk dat je rookt? (rook vrijwel altijd white widow)
Deze week een erg moeilijk examen mooi afgesloten, en eigenlijk wil ik mezelf trakteren op een jointje maar ben bang dat dat frustrerende angstige gevoel weer bovenkomt :(
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#2
Yddub zei:
Ik baal nu als een stekker dat ik kennelijk niet meer rustig kan genieten van een jointje! Is dit dus een bad trip? Hoe komt dit? Kan dit liggen aan de wiet of het merk dat je rookt? (rook vrijwel altijd white widow)
Deze week een erg moeilijk examen mooi afgesloten, en eigenlijk wil ik mezelf trakteren op een jointje maar ben bang dat dat frustrerende angstige gevoel weer bovenkomt :(
Klik om te vergroten...

dit is niet echt een bad trip maar je gedachtengang kan veranderen door het gebruik van wiet. ook al ben je tijdelijk gestopt en doe je het weer. Het kan zijn dat je die week gewoon veel hebt meegemaakt/meer aan je hoofd had dan anders waardoor je onder invloed van de wiet hier harder overnadacht en je dit als negatief/anders dan anders waarnam. Het kan liggen aan de wiet hoewel die kans vrij nihil is. misschien dat het komt doordat je een tijdje niet had gerookt en toen ineens een wietje rookte met een hoog thc gehalte waardoor je meer een metale high krijgt en dus nog altijd goed kan denken, zelfs harder kunt nadenken. wanneer je een wietje rookt met een lager thc gehalte zal je sneller een stoned gevoel krijgen. Wanneer je dit stoned gevoel hebt zul je minder helder kunnen nadenken en dus minder snel zult denken aan van alles en nog wat. het boeit dan niet. misschien dat het hieraan lag.
misschien eens een andere soort roken? misschien een wiet met een lager thc gehalte en wanneer je voelt dat je weer teveel begint na te denken, ga dan gewoon even iets doen om je gedachten mee te verzetten. ff gamen ofzo ik zeg maar iets. iets wat je leuk vindt.
zo, het was een niet zo gemakkelijke vraag om te beantwoorden maar ik hoop dat ik je iets of wat heb kunnen helpen, mocht je nog vragen hebben dan post je ze maar.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."