Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik vind het lekker om na een drukke week, in het weekend uit te zakken op de bank, een jointje op te steken, en op me gemak een film te kijken Een week of 3 geleden was ik aan het blowen, en merkte ipv het voor mij gebruikelijke ontspannen, zorgeloze gevoel iets anders. Ik werd ontzettend zelfbewust, en begon spontaan aan de afgelopen werkweek te denken, op een heel kritische en analyserende manier. Kon er niet mee stoppen, het leek alsof ik mijn gedachten niet meer in de hand had. Erg vaag allemaal, had nog nooit zoiets meegemaakt. Om wat over mijn gewoonten te vertellen, ik blowde voor deze situatie zo'n 2 a 3 maanden ervoor wekelijks, en nooit ergens last van gehad. Heb een paar dagen na deze ervaring een jointje opgestoken om te kijken of het een éénmalig iets was, maar begon hetzelfde gevoel te krijgen, en heb meteen die joint uitgedrukt. Ik baal nu als een stekker dat ik kennelijk niet meer rustig kan genieten van een jointje! Is dit dus een bad trip? Hoe komt dit? Kan dit liggen aan de wiet of het merk dat je rookt? (rook vrijwel altijd white widow) Deze week een erg moeilijk examen mooi afgesloten, en eigenlijk wil ik mezelf trakteren op een jointje maar ben bang dat dat frustrerende angstige gevoel weer bovenkomt"