Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZiek tijdens het gebruik van xtc HELP!!

Ziek tijdens het gebruik van xtc HELP!!

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoeveel gebruik je precies?
Is het getest?
Wat eet je van tevoren?
Heb je vakaer maagproblemen of iets dergelijks?
S
SietselLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo mensen,

Kan iemand mij van dienst zijn?
Ik mag graag gebruik maken van een xtc pilletje!
Maar nou doet 't volgende probleem zich voor...ik word telkens na het gebruiken ziek.
Ik heb 1,5u plezier en daarna draait 't helemaal bij...ik krijg een zwaar gevoel in mijn maag en krijg na een tijdje kotsneigingen.
Ook het blije gevoel slaat om en het liefst wil ik dan zitten of slapen...
Ik gebruik helemaal niet zo heel vaak...ik bezoek graag een feestje, en zou graag weer een xtc pilletje willen gebruiken zonder dat ik na een tijdje het gevoel compleet kwijt ben en graag naar huis wil, zoals ik hem voorheen altijd wel voelde...want voor een1,5 jaar terug had ik hier geen last van.

Heeft iemand een oplossing voor mij?
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Beginnen met een kwartje, en dan steeds na 30-60 minuten een kwartje bijnemen.
Als dit niet helpt, is t gewoon niks voor jou helaas.
S
SietselLid
01-01-2024, 00:00
#4
3 op een avond!
Ik eet door de weeks gewoon gezond, en vooraf gaande aan een feest zorg ik ook dat de benodigde vitamines binnen zijn. Ik heb eigenlijk alles wel geprobeerd om niet ziek te worden. Ik gebruik al een tijdje en voorheen had ik er nooit last van...dus daarom wil ik graag weten waar het vandaan kan komen?
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#5
neem je dan niet te veel?
waarom zou je bijpakken?
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#6
gooi je er 3 in, in anderhalf uur?
S
SietselLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nee dat verspreid ik over de avond...begin meestal met een hele, daarna 2x een halve, en daarna weer 2x half. Maar het gevoel komt eerder, en dan heeft aanvullen eigenlijk al geen zin meer!
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Dan is t gewoon niks voor jou.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."