Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTerug op het forum

Terug op het forum

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
j
justinnLid
01-01-2024, 00:00
#1
eindelijk ik heb men gebruikersnaam weer gevonden haha..

poos niet meer op dit forum geweest nadat ik advies had gekregen hier om een poosje geen drugs meer te doen..

heb dit toen ook een poos niet gedaan en kan zeggen dat het gebruik nog steeds leuk is..
dit weekend wel heeeeel gek gedaan . ghb,mdma,pcp,wiet,speed,coke maargoed had ook 7 weken helemaal niets gebruikt..( met als resultaat dikke huiduitslag op men hoofd wat afgeleid zou zijn van overmatig gebruik van mdma ? mischien dat iemand hier een antwoord/oplossing voor weet ? !!)

heb nu praktisch alles gebruikt behalve hero/opiaten en denk ook nog steeds dat het nog niet voor mij is weggelegd ( ghb,mdma,pcp,wiet,hasj,speed,coke)


alles hier nog steeds oke ? voel me nog steeds beetje waus van kerst dus kan zijn dat ik zomaar in verkeerde gedeelte post hah
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Welkom terug van weggeweest :)

dit weekend wel heeeeel gek gedaan . ghb,mdma,pcp,wiet,speed,coke maargoed had ook 7 weken helemaal niets gebruikt..( met als resultaat dikke huiduitslag op men hoofd wat afgeleid zou zijn van overmatig gebruik van mdma ? mischien dat iemand hier een antwoord/oplossing voor weet ? !!)
Klik om te vergroten...

Netjes 7 weken niks en dan eens gek doen, al is dit natuurlijk wat meer dan gemiddeld :wink:
Ik zou denken dat de uitslag vanzelf verdwijnen zal, even (extra) gezond eten en mocht het aanhouden gewoon even langs de huisarts gaan. Zou me er niet druk over maken verder, alleen wat tijd geven. Denk dat het komt doordat je wekenlang niets genomen hebt en nu ineens weer een volle lading krijgt.

Mooi dat de opiaten je niks lijken, in de zin van verslavingsgevoeligheid natuurlijk :)

alles hier nog steeds oke ? voel me nog steeds beetje waus van kerst dus kan zijn dat ik zomaar in verkeerde gedeelte post hah
Klik om te vergroten...

Alles prima hier verder, welkom terug :)
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je bericht heb ik even verplaatst naar Drugs en de titel aangepast, het is nu je eigen topic. :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."